Co czyni hotel prawdziwie luksusowym? część 3 (Horeca Radio)

0
702
Zapraszamy do wysłuchania kolejnej audycji z cyklu „W oparach luksusu”, w której Karol Weber, zawodowy hotelarz i autor bloga Enjoyyourstay.pl, prowadzący branżowe szkolenia i audyty jakości, podejmuje się próby zdefiniowania tego, co czyni hotel prawdziwie luksusowym. W tej części mówi o serwisie i zaangażowaniu personelu, personalizacji obsługi i wzbogacaniu doświadczeń oraz ogólnych wrażeniach.


Karol Weber znany jest w branży pod pseudonimem Inspektor Hotelowy. Z wykształcenia hotelarz i magister zarządzania zasobami ludzkimi. Z branżą hotelarską związany od blisko 20 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na stanowiskach liniowych oraz kierowniczych w Recepcji, Służbie Pięter i Gastronomii, w międzynarodowych sieciach hotelowych (m.in. Four Seasons i InterContinental).

Weber propaguje kulturę organizacyjną opartą na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług oraz zasadzie ‘jeden zespół – wspólny cel’. Swoją wiedzą, pasją i energią dzieli się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa. Specjalizuje się zwłaszcza w hotelach butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel.

Na swoim blogu Enjoyyourstay.pl opisuje trendy w hotelarstwie i podróżach, recenzuje i rekomenduje hotele. Od października współprowadzi także w Horeca Radio cykl audycji pt. „W oparach luksusu”, w których porusza różnorodne wątki dotyczące usług luksusowych w branży HoReCa oraz analizuje nowe trendy.

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.