Android Incoming Call, czyli jak usprawnić realizację zamówień na wynos

0
359
Android Incoming Call to rozwiązanie dla sektora gastronomicznego mające na celu optymalizację procesu zamówień na wynos. Dzięki tej nowatorskiej aplikacji całą procedurę można przyspieszyć nawet o 30%!

Innowacyjna aplikacja dla systemu Android ma istotnie usprawnić realizację zamówień na wynos. Dzięki integracji telefonu komórkowego ze stanowiskiem sprzedażowym POS możliwa jest całkowita rezygnacja z posiadania centralki telefonicznej.



Jak to działa?

Reklama

1. Klient dzwoni na numer restauracji – połączenie wyświetla się w POSie.

2. Po odebraniu połączenia telefon przekazuje do systemu POS numer dzwoniący, następnie wyszukuje klienta i tworzy się nowy rachunek. Obsługa widzi całą historię zamówień klienta, jego adres i dane, które może zweryfikować lub zmienić podczas rozmowy.

3. Gdy jest to pierwsze połączenie z tego numeru, również tworzy się nowy rachunek, w którym można uzupełnić dane klienta na potrzeby dostawy i przyszłej obsługi.

4. Jeśli klient chce coś domówić i dzwoni ponownie – w systemie pokazuje się otwarty przed chwilą rachunek.

5. Zamówienie zostaje zamknięte i oznaczone jako zrealizowane po dostarczeniu do klienta.




Dodatkowe funkcje:

– podczas rozmowy na POSie widoczna jest lista połączeń oczekujących;

– wyświetlanie połączeń nieodebranych;

– do jednego POSa można przypisać wiele telefonów;

– możliwość tworzenia raportów np.: czas trwania połączeń, najczęściej dzwoniący klienci, dawno nie dzwoniący klienci, czas oczekiwania na odebranie połączenia, kto prowadził rozmowę z danym klientem – pomocne przy skargach na obsługę lub telefonie od „tajemniczego klienta”.

LSI Software S.A. jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla sektorów detalicznego (retail) i gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality). Firma jest producentem własnego systemu klasy ERP (Enterprise Resource Planning) oraz oprogramowania do obsługi obiektów rekreacyjno-sportowych. Kompleksowa oferta obejmuje również usługi konsultacyjne, wdrożeniowe, serwis a także dostawy specjalistycznych rozwiązań sprzętowych.

Od dwunastu lat spółka LSI Software S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od 2007 roku jest również właścicielem spółki Softech, a co za tym idzie największym w Polsce dostawcą oprogramowania dla branży gastronomiczno-hotelarskiej.

Zapraszamy do odwiedzenia oficjalnej strony internetowej firmy LSI Software S.A. – twórcy systemu Android Incoming Call.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!