Android Incoming Call, czyli jak usprawnić realizację zamówień na wynos

0
336
Android Incoming Call to rozwiązanie dla sektora gastronomicznego mające na celu optymalizację procesu zamówień na wynos. Dzięki tej nowatorskiej aplikacji całą procedurę można przyspieszyć nawet o 30%!

Innowacyjna aplikacja dla systemu Android ma istotnie usprawnić realizację zamówień na wynos. Dzięki integracji telefonu komórkowego ze stanowiskiem sprzedażowym POS możliwa jest całkowita rezygnacja z posiadania centralki telefonicznej.



Jak to działa?

Reklama

1. Klient dzwoni na numer restauracji – połączenie wyświetla się w POSie.

2. Po odebraniu połączenia telefon przekazuje do systemu POS numer dzwoniący, następnie wyszukuje klienta i tworzy się nowy rachunek. Obsługa widzi całą historię zamówień klienta, jego adres i dane, które może zweryfikować lub zmienić podczas rozmowy.

3. Gdy jest to pierwsze połączenie z tego numeru, również tworzy się nowy rachunek, w którym można uzupełnić dane klienta na potrzeby dostawy i przyszłej obsługi.

4. Jeśli klient chce coś domówić i dzwoni ponownie – w systemie pokazuje się otwarty przed chwilą rachunek.

5. Zamówienie zostaje zamknięte i oznaczone jako zrealizowane po dostarczeniu do klienta.




Dodatkowe funkcje:

– podczas rozmowy na POSie widoczna jest lista połączeń oczekujących;

– wyświetlanie połączeń nieodebranych;

– do jednego POSa można przypisać wiele telefonów;

– możliwość tworzenia raportów np.: czas trwania połączeń, najczęściej dzwoniący klienci, dawno nie dzwoniący klienci, czas oczekiwania na odebranie połączenia, kto prowadził rozmowę z danym klientem – pomocne przy skargach na obsługę lub telefonie od „tajemniczego klienta”.

LSI Software S.A. jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla sektorów detalicznego (retail) i gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality). Firma jest producentem własnego systemu klasy ERP (Enterprise Resource Planning) oraz oprogramowania do obsługi obiektów rekreacyjno-sportowych. Kompleksowa oferta obejmuje również usługi konsultacyjne, wdrożeniowe, serwis a także dostawy specjalistycznych rozwiązań sprzętowych.

Od dwunastu lat spółka LSI Software S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od 2007 roku jest również właścicielem spółki Softech, a co za tym idzie największym w Polsce dostawcą oprogramowania dla branży gastronomiczno-hotelarskiej.

Zapraszamy do odwiedzenia oficjalnej strony internetowej firmy LSI Software S.A. – twórcy systemu Android Incoming Call.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.