Agencja Power podsumowuje 25 lat działalności i planuje rozwój na kolejne lata

0
240
Fot.: Materiały prasowe Agencja Power

Warszawska Agencja Power świętuje 25-lecie działalności. Jubileusz ten jest okazją do odświeżenia portfolio nowej strategii Działu Event i Incentive, promocji wyróżniających się pracowników agencji, a także podsumowania dotychczasowych osiągnięć w ramach 5 filarów działalności – Event, Incentive, Conference, Sport i Online.

„W 1997 roku, z miłości do sportu i przygody, stworzyłam markę „PowerSport”. Pasja i zaangażowanie w realizację wyjazdów narciarskich zaowocowały zadowoleniem naszych klientów, rozszerzeniem oferty i systematycznym rozwojem marki „Power”. Dziś z sukcesem organizujemy wyjazdy incentive, konferencje, gale i bankiety, eventy stacjonarne i online oraz wydarzenia o charakterze sportowym dla największych polskich i międzynarodowych firm i znanych marek.” – podsumowuje CEO i założycielka agencji Olga Krzemińska-Zasadzka.

W trakcie 25 lat działalności w przemyśle spotkań i wydarzeń, agencja Power zorganizowała blisko 2 tys. różnego rodzaju projektów, zarówno eventowych w Polsce, jak również incentive travel i wyjazdów biznesowych do ponad 60 krajów świata na 6 kontynentach. W portfolio agencji znajduje się blisko 500 klientów instytucjonalnych. W wydarzeniach i imprezach zrealizowanych przez agencję wzięło udział ok. 70 tys. uczestników, a w zagranicznych wyjazdach uczestniczyło przeszło 17,5 tys. osób. Osiągnięcia agencji Power plasują ją w gronie czołowych organizatorów wydarzeń.

„Ludzie i relacje zawsze były naszym Power’owym priorytetem. Konsekwentnie przez lata budowaliśmy wizerunek sprawdzonego partnera w biznesie i naszą rozpoznawalność. Te działania okazały się kluczowe podczas dwóch lat pandemii i zaowocowały stałymi zleceniami od naszych klientów. Dziękuję naszym klientom i partnerom za zaufanie i wspólne inicjatywy w tym wyjątkowym czasie. Mimo kolejnych wyzwań w otoczeniu polityczno-gospodarczym ze spokojem patrzymy w przyszłość oraz planujemy eventy i wyjazdy motywacyjne na kolejne miesiące. Jak nigdy dotąd czuję, że wszystkie firmowe wartości: P-rofesjonalizm, O-ryginalność, W-iarygodność, E-nergia, R-ozwój przemieniają się w nasz Power-owy SUKCES. Czuję, że to będzie Nasz Rok.” – podkreśla Olga Krzemińska-Zasadzka.

Z okazji jubileuszu zostanie odświeżona strona internetowa oraz przygotowano jubileuszowe logo agencji. W planach jest także rozwój oferty i wyeksponowanie w portfolio usług dwóch głównych działów – EVENT i INCENTIVE.

Aby zapewnić wysokie standardy obsługi klientów, agencja konsekwentnie rozwija i motywuje swój zespół. „Jubileusz stanowi doskonałą okazję do wyróżnienia i awansowania profesjonalistów tworzących Power. Bo Power to ludzie. Dzięki ich wytrwałości, kreatywności i odwadze tworzymy unikalne realizacje”. – wyjaśnia Managing Director, Magdalena Jendyk.

Fot.: Materiały prasowe Agencja Power

Działy Event i Incentive zyskały nowych dyrektorów. Osiągnięcia i zaangażowanie zespołu zostały także docenione w formie symbolicznych statuetek, złotych i srebrnych „Koni Mocy” oraz 4 kg Powera, które pracownicy otrzymali podczas integracyjnego spotkania i podsumowania roku 2021.

Dyrektorem Działu Event została Weronika Michalak /Krajewska/. Do Działu Event dołączyli także Rafał Pijor – Creative Manager oraz Piotr Samulski – Senior Event Manager.

„Jestem szczęśliwa, że moja ciężka praca została doceniona. To zaszczyt móc rozwijać się w takiej firmie. Power tworzą ludzie – jestem więc dumna, że będę mogła z nimi rozwijać dział Event i wspólnie tworzyć niezapomniane wydarzenia dla naszych klientów.” – komentuje Weronika Michalak.

Obecnie dział eventów skupia się na organizacji kilkudniowych spotkań integracyjnych, uroczystych gali, jubileuszy oraz wydarzeń sportowych.

Agencja Power wzmacnia także Dział Incentive, na którego czele stanęła Jagoda Majkowska – Incentive Director. Szeregi działu zasiliła także Anna Tyburska – doświadczony Incentive Project Manager. Zespół pracuje aktualnie nad strategią na najbliższe lata, niezmiennie kładąc nacisk na bezpieczeństwo. W swoim portfolio proponuje wyjazdy motywacyjne do najodleglejszych zakątków świata: Nowej Zelandii, Kanady, na Wyspy Owcze, Borneo oraz do Mozambiku. Agencja zrealizowała w bieżącym miesiącu rekordowy wyjazd incentive dla 640 osób do Hiszpanii.

“Gdy ponad 1,5 roku temu rozpoczęłam pracę w POWER jasno postawiliśmy sobie za cel wzniesienie działu Incentive na wyższy poziom. Dzisiaj możemy powiedzieć, że udało się to z nawiązką! W czasie pandemii nie osiedliśmy na laurach, ale włożyliśmy dużo pracy w tworzenie nowej strategii marketingowej, pozyskanie nowych klientów i rozbudowanie zespołu, którym mam zaszczyt kierować. Z niecierpliwością czekamy na drugą część roku, która zapowiada się jeszcze ciekawiej.” – tłumaczy Jagoda Majkowska – Incentive Director

Finałem obchodów 25-lecia Agencji Power będzie publikacja nowej odsłony strony internetowej, nowej strategii działów Event i Incentive a także jubileuszowe spotkanie dla stałych Klientów, podwykonawców oraz przyjaciół agencji.

Ćwierć wieku działalności biznesowej to ogromny sukces i satysfakcja, ale także motywacja do dalszego rozwoju. Mamy ambitne plany i na pewno jedno mogę obiecać naszym klientom i partnerom – z biegiem lat moc POWER’a wzrasta.” – podsumowuje CEO, Olga Krzemińska-Zasadzka.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.