Wyndham Hotels & Resorts przejmuje europejską markę hotelową Vienna House

0
322

Przejęcie marki Vienna House staje się 23. marką Wyndham, zwiększając obecność firmy w segmencie hoteli klasy wyższej i średniej z około 40 hotelami w Europie.

Wyndham Hotels & Resorts, największa na świecie hotelowa firma franczyzowa, posiadająca około 9 000 hoteli w ponad 95 krajach, ogłosiła nabycie marki Vienna House za 44 mln euro (44 mln dolarów), powiększając portfolio hoteli klasy wyższej i średniej o około 40 hoteli i ponad 6 000 pokoi.

Wyndham przejmuje markę Vienna House od HR Group z siedzibą w Berlinie, wiodącego europejskiego operatora hotelowego i wieloletniego partnera franczyzowego Wyndham, który będzie nadal posiadał lub dzierżawił i prowadził istniejące hotele Vienna House na podstawie długoterminowych umów franczyzowych z Wyndham. Posunięcie to umożliwia Wyndhamowi rozwój marki Vienna House poprzez wykorzystanie ogromnej skali marketingowej Wyndhama i jego doświadczenia w zakresie franczyzy, jednocześnie pozwalając HR Group skupić się na swoich podstawowych kompetencjach jako wiodącego właściciela i operatora strategicznych nieruchomości w całej Europie. Po zamknięciu transakcji marka Vienna House stanie się częścią portfolio marek Wyndham i będzie znana jako Vienna House by Wyndham.

Reklama

Przejęcie marki to 28 hoteli w samych Niemczech, co jeszcze bardziej umacnia pozycję Wyndham na jednym z największych rynków europejskich, na którym działa 120 hoteli franczyzowych i ponad 19.000 pokoi, a także rozszerza działalność na okoliczne kraje. Po te transakcji Wyndham w Europie powiększa swoje portfolio do ponad 400 hoteli w ponad 30 krajach zapewni osobom podróżującym służbowo i turystycznie rozszerzoną ofertę opcji markowych hoteli w całym regionie.

„Europa nadal prezentuje przyspieszony wzrost dla sektora turystycznego, z silnym popytem stale odbijającym się od dna w zakresie wypoczynku i biznesu”, powiedział Geoff Ballotti, Wyndham Hotels & Resorts President and Chief Executive Officer. „Kultura Vienna House zorientowana na gości, silna rozpoznawalność marki i ambitne plany rozwoju marki pokrywają się z naszymi celami dystrybucyjnymi, co sprawia, że jest to idealne dopasowanie do kontynuacji naszego międzynarodowego wzrostu i wzmacnia naszą pozycję i zaangażowanie w tym regionie.”

„W ciągu ostatnich 30 lat marka Vienna House zbudowała wysoko rozpoznawalną nazwę wśród podróżnych w wielu krajach Europy” – powiedział Dimitris Manikis, prezes Wyndham Hotels & Resorts na Europę, Bliski Wschód, Eurazję i Afrykę (EMEA). „Przejęcie marki Vienna House i nasza rozszerzona współpraca z naszym zaufanym partnerem, HR Group, oznaczają kluczowy krok w rozszerzaniu naszej obecności na rynku jeszcze bardziej, dodając natychmiastową skalę i możliwości oraz wspierając nasze ambicje rozwoju w ważnych miejscach w całym regionie EMEA.”

Vienna House jest renomowaną marką hotelarską w całej Europie, obsługującą szeroką demografię osób podróżujących w celach biznesowych i wypoczynkowych, z portfolio wysokiej jakości hoteli, w tym zarówno hoteli Vienna House, jak i Vienna House Easy, zlokalizowanych w wielu poszukiwanych miejscach w całej Europie, w tym w Berlinie, Monachium, Pradze, Krakowie, Bukareszcie i innych.

„Znaleźliśmy w Wyndham Hotels & Resorts znakomitego, podobnie myślącego partnera, podzielającego tę samą pasję do oferowania wysokiej jakości zakwaterowania tam, gdzie chcą być podróżni” – skomentował Ruslan Husry, jedyny udziałowiec i Dyrektor Generalny HR Group. „Marka Vienna House zbudowała fantastyczną reputację w wielu europejskich miejscowościach, a nasza rozszerzona i ścisła współpraca z Wyndham zapewni siłę, skalę i doświadczenie potrzebne do szybszego rozwoju marki i zapewnienia, że więcej gości doświadczy tego, co Vienna House ma do zaoferowania, jednocześnie wykorzystując renomowane korzyści z Wyndham Rewards.”

Wszystkie hotele Vienna House by Wyndham po zakończeniu integracji staną się częścią wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego firmy – Wyndham Rewards®, jednego z najbardziej rozpoznawalnych w branży, z ponad 95 milionami zapisanych członków na całym świecie.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.