Woda z dyspensera – efektywne i ekologiczne rozwiązanie

0
389
Fot.: Materiały prasowe Brita

W obiektach hotelowych jakość usług jest priorytetem, a dostęp do świeżej wody pitnej jest istotnym aspektem zadowolenia gości. Coraz częściej hotele rezygnują z tradycyjnego serwowania wody butelkowanej na rzecz innowacyjnych rozwiązań takich jak dyspensery, które gwarantują nie tylko świeżość i doskonały smak wody, ale również stają się znakiem ekologicznej świadomości i nowoczesności obiektu. 

Jaką wodę zaoferować wymagającym gościom hoteli?

Zapewnienie dostępu do świeżej wody pitnej w hotelach o standardzie czterech i pięciu gwiazdek jest kluczowe dla zadowolenia gości. Można to osiągnąć poprzez dostarczanie wody butelkowanej lub instalację dyspensera. Dyspenser jest innowacyjnym rozwiązaniem, filtrującym wodę z sieci wodociągowej, co gwarantuje jej świeżość i doskonały smak przez całą dobę. Woda pitna stanowi standardowe wyposażenie pokoi hotelowych zgodnie z przepisami. Aby sprostać oczekiwaniom gości, warto zadbać o najwyższą jakość wody.

Fot.: Materiały prasowe Brita

Woda butelkowana, a może dyspenser – jak udostępnić wodę w hotelu?

Właściciele hoteli często decydują się na wodę butelkowaną, oferując wodę źródlaną lub mineralną w butelkach szklanych lub plastikowych. Jednak woda z butelki i kranu podlega tym samym standardom jakości i bezpieczeństwa. Analizy nie wykazują istotnych różnic w składzie mineralnym między wodą butelkowaną a kranówką, ale wskazują na potencjalne zagrożenia związane z przechowywaniem wody w plastikowych butelkach.

Jak dopasować wodę w hotelu do oczekiwań gości?

Choć zakup wody butelkowanej może zapewnić różnorodność, wiąże się to z większymi kosztami i logistycznymi wyzwaniami. Z kolei dyspenser do wody może być rozwiązaniem, które spełni różnorodne oczekiwania gości. Dystrybutor wody BRITA oferuje wysoką jakość wody poprzez filtrację bezpośrednio z sieci wodociągowej. Proces filtracji usuwa niepożądane substancje, zachowując cenne minerały. Dodatkowo, system ThermalGate zapewnia higienę nawet w przypadku niewielkiego użytkowania.

Woda z dyspensera zapewnia stałą jakość i temperaturę, eliminując problem ograniczonej dostępności wody butelkowanej. Dodatkowo, eliminuje generację odpadów związanych z butelkami plastikowymi.

Niemiłe wrażenie może też wzbudzić niedostateczna ilość wody. Oferując wodę butelkowaną, trudno obliczyć, ilu butelek dziennie będzie oczekiwał dany gość. U wymagającego gościa łatwo więc wywołać rozczarowanie, odmawiając mu świeżej wody z powodu niewystarczających zapasów. To może położyć się cieniem na reputacji hotelu. A utrzymanie stałego zadowolenia gościa z pobytu w obiekcie stanowi przecież priorytet.

Fot.: Materiały prasowe Brita

Czy warto tak ryzykować, mając możliwość udostępnienia wody w nieograniczonych ilościach przez całą dobę?

Dzięki temu, że woda w dyspenserze pochodzi z sieci wodociągowej, w zasadzie nie wyczerpuje się. Koniec więc z głowieniem się nad ilością zamówienia, dodatkowymi kosztami, koniecznością magazynowania wody i utylizacją odpadów.

Wysoka jakość wody i ekologia?

To, że dystrybutor nie generuje żadnych śmieci, ma znaczenie dla coraz większej liczby gości. Osoby podróżujące zyskują świadomość swojego negatywnego wpływu na planetę i na różne sposoby starają się go minimalizować. Udostępniając dyspenser, nie zmuszasz gości do produkowania odpadów. Otrzymują oni sygnał, że właściciel hotelu dzieli z nimi ekologiczne wartości – tak jak oni stara się dbać o planetę.

Załóżmy, że w hotelu znajduje się 70 pokojów 2-osobowych, ich obłożenie wynosi 75%, a każdy gość wypija dziennie 1 l wody. Łączna konsumpcja wynosi ok. 100 l każdego dnia. W takiej sytuacji zakup dystrybutora wody pozwala rocznie zaoszczędzić: 1270 butelek, 825 kg plastiku, 972 kg/CO2e.

Zakup dyspensera wpisuje się więc w strategię zrównoważonego, odpowiedzialnego biznesu. Jest też skutecznym sposobem na zbudowanie pozytywnego wizerunku hotelu autentycznie zaangażowanego w sprawy klimatyczne. To, że dyspenser do wody BRITA jest przyjazny środowisku, może przekonać nawet gości wyczulonych na greenwashing.

Tzw. zielonego kłamstwa dopuszczają się marki, które kreują fałszywie ekologiczny wizerunek dla osiągnięcia korzyści finansowej. Tymczasem w BRITA monitorujemy wpływ naszych produktów na środowisko. W tym celu zlecamy badania niezależnym instytucjom (w tym TÜV) oraz bazujemy na Greenhouse Gas Protocol (GHG) — najczęściej stosowanym i najbardziej znanym standardzie do wyliczeń śladu węglowego. Bierzemy też pod uwagę alternatywne rozwiązania, aby móc m.in. zredukować wykorzystanie plastiku w naszych produktach o 30% do 2025 roku! Przyjazny środowisku charakter dystrybutorów potwierdzają certyfikaty (w tym uznany na całym świecie ISCC).

Wybierając dyspenser gastronomiczny, okazujesz więc prawdziwą troskę o losy planety. Nie generujesz żadnych śmieci. Stawiasz na uzdatnianie wody bezpośrednio z instalacji wodociągowej. Oszczędzasz energię, wodę i CO2 na produkcji i transporcie wody butelkowanej. Na tej decyzji zyskuje również budżet, co na pierwszy rzut oka wcale nie jest oczywiste. Elegancki, stylowy, nowoczesny dystrybutor z logo uznanej marki BRITA i nazwą hotelu na dodatkowych akcesoriach sugeruje bowiem wysoką wartość produktu.

Obecność dyspensera w hotelu warto więc promować w komunikacji marketingowej. Jest on bowiem sposobem na osiągnięcie najwyższej jakości wody z szacunkiem do środowiska i z korzyścią dla hotelowego gościa. Nowoczesne urządzenie zapewnia klientom komfort, zdrowie oraz bezpieczeństwo. Informując ich o tym, przekonujesz o ważnych dla nich zaletach filtrowanej wody kranowej. Pozwól im to docenić. Pozwól im tego doświadczyć.

Dowiedz się więcej na brita.net

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.