Szybkie dostawy jedzenia z kurierami Stava, dzięki nowej integracji w GoPOS!

0
254
Fot.: Materiały GoPOS

Skuteczne dowozy to te, dzięki którym nasz klient otrzyma swoje zamówienie szybko i bez zbędnych opóźnień. W tym może pomóc firma kurierska Stava, z którą od teraz integruje się system GoHub. Jak działa i dla kogo może być najlepszym rozwiązaniem?

Integracja z firmą Stava – co to takiego?

Jak sprawić, by nasze dowozy zawsze były sprawne i odbywały się bez najmniejszych opóźnień? To pytanie często zadają sobie restauratorzy, którzy zdecydowali się wdrożyć u siebie sprzedaż online. Istnieją dwie możliwości – skorzystanie z usług prywatnych dostawców lub zewnętrznych firm kurierskich. Jednak nie każda restauracja może pozwolić sobie na oba. Widząc zapotrzebowanie na wiele różnych rozwiązań, systemy GoPOS uruchomiły właśnie nową integrację z firmą kurierską Stava. To jedna z pierwszych tego typu franczyz w branży dowozów posiłków w Europie, a także firma o ogromnym zasięgu. Swoje usługi oferuje już w 44 miastach w Polsce i systematycznie rozwija swoją ofertę.

Jak działa taka integracja? Umożliwia ona swobodne rozdzielanie zamówień i przypisywanie do nich dostępnych dostawców. Co ważne, korzystanie z usług firmy kurierskiej nie wyklucza posiadania prywatnych kierowców! Rozwiązanie z powodzeniem łączy możliwość korzystania z obu!

Fot.: Materiały GoPOS

Zarządzanie dostawcami z jednego panelu

Nieregularna liczba składanych zamówień online i ruch w sieci, którego często nie jest się w stanie przewidzieć powodują, że zatrudnianie własnych dostawców może okazać się rozwiązaniem nie do końca opłacalnym. Na skutek tych nieregularności mogą zdarzyć się nawet takie dni, gdy kierowcy nie będą musieli dowozić żadnych zamówień. Co więcej, posiadanie własnych kurierów wymaga od nas znacznie większego wkładu finansowego. Decydując się na takie rozwiązanie trzeba pamiętać o zapewnieniu pojazdu, jego ubezpieczeniu oraz opłacaniu pensji dla naszych pracowników.

Nowa integracja dostępna w GoHub pozwala dostosować sposób realizacji dowozów do własnych preferencji. Dzięki niej wszystkie zamówienia można odbierać wygodnie na swoim POS, a z jego poziomu z łatwością rozdzielać je na konkretnych kierowców. Jeśli dostawa jest odległa, a nasi dostawcy zajęci, takie zamówienia można jednym kliknięciem przepisać na kurierów firmy Stava.

Raporty o dowozach i nie tylko

Regularne monitorowanie sprzedaży i ilości realizowanych dostaw pomaga w osiąganiu jeszcze lepszych efektów, a przede wszystkim zysków. Dzięki nim łatwo można sprawdzić, jakie aspekty wymagają jeszcze poprawy. Aby dowiedzieć się, ile dowozów realizują prywatni, a ile zewnętrzni kurierzy, warto wprowadzić integrację GoHub. Takie rozwiązanie podpowie, czy zatrudnianie obu jest opłacalne, a także wskaże inne przydatne analizy i raporty, jak np. co sprzedaje się najczęściej, kiedy ruch online jest największy, a także w jakie strefy i obszary realizowanych jest najwięcej zamówień. Wszystko to może pomóc Ci dobrać najlepsze rozwiązanie i zdecydować, komu powierzyć swoje dowozy.

Fot.: Materiały GoPOS

Dostawy to aspekt, którego nie można bagatelizować, sprzedając w sieci. Korzystanie z usług kurierów Stava może pomóc je przyspieszyć, a ponadto ułatwić proces dowozów w lokalu. Dzięki integracji od GoHub zarządzanie dostawcami jest niezwykle proste i szybkie, gdyż cały proces zamyka się w kilku sekundach i przebiega na jednym panelu. Na stronie internetowej można dowiedzieć się o nim więcej.

Jeśli poszukujesz innych integracji lub rozwiązań delivery, GoPOS oferuje o wiele więcej możliwości. Aby sprawdzić wszystkie funkcjonalności wystarczy odwiedzić stronę internetową.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.