QUICK WINS – szukanie przewag strategicznych w świecie, który się zatrzymał

0
326

4 maja 2020 roku o godzinie 17:00 odbędzie się bezpłatny webinar dedykowany profesjonalistom branży MICE, organizowany przez Stowarzyszenie MPI Poland Chapter, a prowadzony przez Michała Dziekońskiego. Na uczestników czeka zastrzyk optymizmu oraz praktycznych wskazówek, inspirujących zarówno w aktualnej sytuacji, jak i nowej rzeczywistości, z którą przyjdzie nam się mierzyć zawodowo i prywatnie.

Najwięksi stratedzy nie przewidywali sytuacji, w której się znaleźliśmy. Co więcej „nowa rzeczywistość”, w której zaczynamy funkcjonować, w pewnym stopniu już z nami zostanie. Jak się odnaleźć biznesowo wobec tej nagłej i niespodziewanej zmiany? Jak dostrzec w niej szanse dla naszych firm? Jak minimalizować zagrożenia, jakie ze sobą niesie? Między innymi właśnie na te pytania znajdziemy odpowiedzi podczas webinaru „Quick Wins”.

Celami spotkania są:

– zastrzyk optymizmu dla wszystkich przedsiębiorców w branży MICE i pokazanie, że relacje i eventy mogą mieć również swoją odsłonę w nowych warunkach,

– przedstawienie 8 opcji strategicznych, które stoją przed każdym z nas – w zależności od tego w jakiej sytuacji się znajduje,

– wskazanie „quick-wins” – szybkich ścieżek małych sukcesów, które mogą dać nam energię do większych projektów,

– wskazanie swoistych „resetów” – sposobów utrzymania work-life-integration, które pozwolą aktywnie działać w nowych warunkach,

– pokazanie ścieżek digitalizacji dla branży MICE, które mogą się sprawdzić i procentować, także w przyszłości.

Prowadzący:

Michał Dziekoński MBA, ACM – zarządzający Business Games Institute, firmy tworzącej i wykorzystującej symulacje i gry decyzyjne w szkoleniach i rozwoju menedżerów i specjalistów, także w obszarze strategii marketingowych i sprzedażowych, w których się specjalizuje.

Jednocześnie realizuje swoje pasje w Akademii WSB, gdzie zaangażowany jest w szereg projektów edukacyjnych, rozwojowych i naukowych.

Z marketingiem i sprzedażą B2B związany od początku kariery zawodowej, przez kilkanaście lat zarządzał zespołem strategii marketingowej w jednej z firm elektrotechnicznych z Grupy Siemens, obecnie działa dodatkowo jako interim manager i konsultant, tworząc systemy planowania i mierzenia działań strategicznych firm i instytucji. Realizował m.in. projekty w USA, Niemczech i Gruzji, w Stanach Zjednoczonych dodatkowo ukończył Marketing Workshop.

Posiada certyfikaty:

– MBA Oxford Brookes University (z wyróżnieniem)

– the Advanced Certificate in Marketing (by CIM),

– Szkoła Strategii Marki SAR

– LCCI (Business English)

– inkubator HRD BP – standard zarządzania szkoleniami

– ukończonych kilka kierunków studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

(GWSH/Training Partners), Badania marketingowe w praktyce (CEM/UJ), Marketing internetowy (AGH)

Obecnie pisze pracę doktorską z efektywności działań rynkowych.

Jest współautorem książek: Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy, Wskaźniki marketingowe, E-marketing – współczesne trendy: pakiet startowy, Konsument wierny jak pies, Projektowanie efektywnych szkoleń. Napisał także kilkadziesiąt artykułów z obszaru marketingu, grywalizacji oraz zarządzania strategicznego.

Obowiązuje rejestracja online: www.quickwins2020-05.syskonf.pl.

Przy rejestracji prosimy o załączenie swojego zdjęcia oraz/lub linku do profilu na LinkedIn. Zdjęcia wykorzystamy do wprowadzającego energizera.

Po dokonaniu zgłoszenia w wiadomości zwrotnej zostanie przesłane hasło dostępu do spotkania na platformie Zoom.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj