Marka greet zawita do Polski

0
79
Advertisement

Accor umacnia pozycję lidera hotelarstwa i rozszerzonej gościnności w Europie Wschodniej. Do portfolio marek lifestylowych grupy w regionie, po TRIBE, w najbliższych latach dołączy również greet. Pierwszy hotel sygnowany tą marką powstanie w Krakowie, w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowego lotniska w Balicach imienia Jana Pawła II. Obiekt przywita pierwszych gości w 2022 roku.

Accor rośnie w siłę

Pomimo trwającej pandemii, Accor nie zwalnia tempa w rozwoju portfolio marek lifestylowych w regionie Europy Wschodniej. Grupa podpisała umowę franczyzy z firmą Cracovia Airport Hotel na obiekt, który powstanie w Krakowie przy ul. Medweckiego. Nowy hotel zaoferuje gościom 161 nowoczesnych pokoi, a w jego murach znajdą się dwie marki – ibis Styles (84 pokoje) i greet (77 pokoi). Będzie to pierwszy obiekt w Polsce i Europie Wschodniej sygnowany brandem greet, który proponuje zupełnie nowe spojrzenie na współczesne hotelarstwo. Za design i projekt wnętrz hotelu odpowiada pracownia architektoniczna Tremend.

– Podobnie jak TRIBE, marka greet rozszerza granice dotychczasowego rozumienia hotelarstwa. Dlatego szczególnie teraz, w nowej rzeczywistości, która zainspirowała wielu z nas do zmiany swoich codziennych nawyków cieszymy się, że możemy zaproponować zupełnie nowe podejście do podróżowania. Wierzymy, że społecznie zaangażowana marka, dla której jednym z priorytetów jest troska o środowisko naturalne i ekologia, znajdzie wielu entuzjastów w Polsce – przekonuje Jacek Stasikowski, Development Director Poland Accor.

– Wysoka jakość usług idąca w parze z ochroną środowiska jest jednym z priorytetów naszej działalności – przekonuje Paweł Giza, Prezes Zarządu Cracovia Airport Hotel. – Dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy być częścią projektu skupiającego się na nowym podejściu do zrównoważonej turystyki, gdzie kwestie ekologiczne są jednym z głównych elementów funkcjonowania hotelu. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie w usługach przyjaznych środowisku pomoże stworzyć miejsce, w którym każdy przemyślany element będzie spełniał oczekiwania zaangażowanych podróżników.

Świeży powiew w branży

Zasilająca segment ekonomiczny marka greet powstała w 2018 roku jako wyraz zaangażowania grupy Accor w kwestie środowiskowe, w myśl przekonania, że hotele mogą sprawiać, by świat stał się lepszym miejscem. Skupiony na społeczności, zaangażowaniu i braku standaryzacji brand jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych gości hotelowych, którzy poszukują większego znaczenia w codziennych transakcjach i decyzjach zakupowych. Dlatego w DNA greet wpisane jest działanie z myślą o ochronie środowiska, recycling i upcycling, przypisywanie dużego znaczenia lokalności oraz zrównoważona turystyka.

W przestrzeniach oferowanych przez hotele greet drugie życie znajdują meble poddane recyklingowi z pchlich targów czy firm recyclingowych, ekologiczne rozwiązania w architekturze i designie, takie jak: wykorzystywanie materiałów przyjaznych środowisku, panele społeczne i zielone strefy na dachach budynków. Eko-podejście jest obecne także w codziennym funkcjonowaniu hotelu. Kucharze korzystają z produktów od lokalnych dostawców, wciąż nadających się do spożycia owoców i warzyw, a resztki jedzenia są przekazywane potrzebującym. Oprócz zainstalowanych paneli słonecznych w budynku, ochronie środowiska sprzyja także gromadzenie deszczówki.

Greet to nie tylko kolejna marka segmentu ekonomicznego. To stan umysłu, który doskonale oddaje tłumaczenie nazwy odwołującej się do powitania, świętowania i wzajemnych spotkań w przyjaznej atmosferze. Wszystko w myśl hasła: dzielić wspólne chwile, historie i przeżycia. Do 2024 roku Accor planuje otwarcie 10 nowych hoteli sygnowanych marką.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.