Integracja, czyli połączenie dwóch systemów, które usprawni Twój hotel

0
169
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Hotele na każdym kroku muszą pamiętać o ciągłym usprawnianiu swoich usług. Wprowadź do swojego hotelu integracje z systemem gastronomicznym, aby zwiększyć poziom oferowanych usług i udoskonalić zarządzanie. Jakie korzyści płyną z takiej integracji? Dowiedz się z poniższego wpisu.

Integracja – co to jest?

Dobrze funkcjonujący, innowacyjny hotel to nieustanne zmiany, podążanie za dynamicznym rynkiem i wybieranie nowoczesnych narzędzi. Usprawniony biznes zapewnia integracja, czyli połączenie systemu hotelowego z gastronomicznym, który wspiera hotelową restaurację, bar czy pomaga w zarządzaniu wszystkim razem.

Reklama

Dzięki niej można zyskać niezwykle dużą oszczędność czasu, zautomatyzowanie działań, jak również wyróżnienie na tle konkurencji. Razem z integracją zwiększysz także wydajność i ulepszysz pracę recepcji, zminimalizujesz występowanie niepotrzebnych błędów oraz podniesiesz zadowolenie odwiedzających gości. Co można jeszcze zyskać?

1. Kompleksowy nadzór finansów

Łącząc oba systemy, zwiększa się możliwość kontroli finansów w każdym obiekcie hotelowym. Dzięki integracji przechowuj wszystkie dane w chmurze i zyskaj wgląd z każdego miejsca na świecie. Twórz dokładne raporty na podstawie danych finansowych i regularnie analizuj wszystkie wydatki, tym samym usprawniając zarządzanie hotelem.

2.Room Service – zamówienia prosto do pokoju z kodami QR

Dzięki takiej integracji wprowadzisz usługę Room Service, która zapewnia szybszą obsługę i automatyczne przypisywanie napływających zamówień z restauracji na konto klienta. Na jakiej zasadzie działa taki rodzaj obsługi? Gość składa zamówienie przy użyciu kodów QR ulokowanych w pokojach hotelowych. Następnie na urządzeniu klienta wyświetla się wirtualna karta dań, gdzie po wyborze pozycji – zamówienie automatycznie zostaje wysłane na kuchnię i tam dochodzi do jego realizacji. Dzięki przypisaniu QR kodów do każdego pokoju – klient może opłacić zamówienie wykorzystując dwie możliwości: automatycznie dopisać je do pokoju albo sfinalizować transakcję od razu.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

3.Ulepszona praca recepcji

Recepcja to serce hotelu – to właśnie tam goście hotelowi przychodzą po raz pierwszy. Warto więc poświęcać szczególną uwagę na rozwój i pracę recepcjonistów. Integracja systemów odciąża ich w wielu procesach, dzięki czemu mogą pracować szybciej i wydajniej realizować swoje obowiązki. Połączenie systemów umożliwia przechowywanie ważnych danych w jednym miejscu i zarządzanie rezerwacjami bezpośrednio z jednego urządzenia, co finalnie wprowadza porządek i minimalizuje pomyłki na recepcji. Z nowoczesnymi narzędziami recepcjoniści pracują szybciej i zyskują więcej czasu na inne zadania.

Nowoczesne obiekty hotelowe stawiają przede wszystkim na potrzeby i satysfakcję gości. Istotne jest więc nieustanne ulepszanie wszystkich dostępnych usług. Usprawnienie wszystkich procesów zapewnia między innymi integracja, którą ostatnio wprowadził GoPOS łącząc swoje oprogramowanie z systemem KWHotel. Sprawdź wszystkie integracje GoPOS z wieloma systemami hotelowymi i wybierz taką, która jest dla Ciebie idealnie dopasowana. Aby dowiedzieć się więcej – odwiedź stronę GoPOS i z łatwością usprawnij biznes.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.