Integracja, czyli połączenie dwóch systemów, które usprawni Twój hotel

0
661
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Hotele na każdym kroku muszą pamiętać o ciągłym usprawnianiu swoich usług. Wprowadź do swojego hotelu integracje z systemem gastronomicznym, aby zwiększyć poziom oferowanych usług i udoskonalić zarządzanie. Jakie korzyści płyną z takiej integracji? Dowiedz się z poniższego wpisu.

Integracja – co to jest?

Dobrze funkcjonujący, innowacyjny hotel to nieustanne zmiany, podążanie za dynamicznym rynkiem i wybieranie nowoczesnych narzędzi. Usprawniony biznes zapewnia integracja, czyli połączenie systemu hotelowego z gastronomicznym, który wspiera hotelową restaurację, bar czy pomaga w zarządzaniu wszystkim razem.

Dzięki niej można zyskać niezwykle dużą oszczędność czasu, zautomatyzowanie działań, jak również wyróżnienie na tle konkurencji. Razem z integracją zwiększysz także wydajność i ulepszysz pracę recepcji, zminimalizujesz występowanie niepotrzebnych błędów oraz podniesiesz zadowolenie odwiedzających gości. Co można jeszcze zyskać?

1. Kompleksowy nadzór finansów

Łącząc oba systemy, zwiększa się możliwość kontroli finansów w każdym obiekcie hotelowym. Dzięki integracji przechowuj wszystkie dane w chmurze i zyskaj wgląd z każdego miejsca na świecie. Twórz dokładne raporty na podstawie danych finansowych i regularnie analizuj wszystkie wydatki, tym samym usprawniając zarządzanie hotelem.

2.Room Service – zamówienia prosto do pokoju z kodami QR

Dzięki takiej integracji wprowadzisz usługę Room Service, która zapewnia szybszą obsługę i automatyczne przypisywanie napływających zamówień z restauracji na konto klienta. Na jakiej zasadzie działa taki rodzaj obsługi? Gość składa zamówienie przy użyciu kodów QR ulokowanych w pokojach hotelowych. Następnie na urządzeniu klienta wyświetla się wirtualna karta dań, gdzie po wyborze pozycji – zamówienie automatycznie zostaje wysłane na kuchnię i tam dochodzi do jego realizacji. Dzięki przypisaniu QR kodów do każdego pokoju – klient może opłacić zamówienie wykorzystując dwie możliwości: automatycznie dopisać je do pokoju albo sfinalizować transakcję od razu.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

3.Ulepszona praca recepcji

Recepcja to serce hotelu – to właśnie tam goście hotelowi przychodzą po raz pierwszy. Warto więc poświęcać szczególną uwagę na rozwój i pracę recepcjonistów. Integracja systemów odciąża ich w wielu procesach, dzięki czemu mogą pracować szybciej i wydajniej realizować swoje obowiązki. Połączenie systemów umożliwia przechowywanie ważnych danych w jednym miejscu i zarządzanie rezerwacjami bezpośrednio z jednego urządzenia, co finalnie wprowadza porządek i minimalizuje pomyłki na recepcji. Z nowoczesnymi narzędziami recepcjoniści pracują szybciej i zyskują więcej czasu na inne zadania.

Nowoczesne obiekty hotelowe stawiają przede wszystkim na potrzeby i satysfakcję gości. Istotne jest więc nieustanne ulepszanie wszystkich dostępnych usług. Usprawnienie wszystkich procesów zapewnia między innymi integracja, którą ostatnio wprowadził GoPOS łącząc swoje oprogramowanie z systemem KWHotel. Sprawdź wszystkie integracje GoPOS z wieloma systemami hotelowymi i wybierz taką, która jest dla Ciebie idealnie dopasowana. Aby dowiedzieć się więcej – odwiedź stronę GoPOS i z łatwością usprawnij biznes.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.