Firma 7 Street z nową marką King Rooster

0
191
Advertisement

Firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food” wprowadziła na rynek nową markę „King Rooster”.

W ofercie King Rooster znajdują się chrupiące kurczaki zarówno w zestawach z frytkami i sosami jak i w burgerach. Całkowitą nowością na Polskim rynku są dostępne w naszej ofercie w 100% roślinne zamienniki kurczaka do złudzenia przypominające mięso kurczaka w formie kotleta do burgerów jak i w formie panierowanych stripsów. Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą oferującą taką dostępność roślinnych zamienników mięsa kurczaka w wielu lokalizacjach. Dania roślinne przyrządzane są zgodnie ze sztuką w oddzielnych urządzaniach. Prezentujemy nowatorskie podejście do burgerów wśród których można znaleźć zarówno klasyki w odświeżonych wersjach jak i odważne nowe kompozycje. Naszym sekretem jest autorska marynata, w której marynujemy wszystkie kawałki oraz nasza panierka, której używamy do panierowania. Do każdego zestawu można dobrać 1 z 14 unikalnych sosów z których połowa jest w roślinna.

Przy tworzeniu marki King Rooster współpracujemy m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, Roślinny Qurczak, McCain, Coca Cola oraz Unigast.

King Rooster działa w 8 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych w związku z pandemią COVID-19 działamy w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę lokali naszych sieci. Po unormowaniu się sytuacji zamierzamy ruszyć z ekspansją i zacząć otwierać lokale z obsługą gości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.