24 października wielkie spotkanie hotelarzy

0
400

Hotel Marketing Conference, organizowana cyklicznie od kilku lat przez Profitroom, tym razem odbędzie się w Katowicach i zgromadzi jak zwykle tłumy hotelarzy. Co czeka uczestników? Dwa dni z dużą dawką wiedzy i inspiracji przydatnej w codziennej pracy, impreza integrująca środowisko oraz oczywiście mnóstwo nowych znajomości.

Jeśli ktoś był już na imprezie HMC, najczęściej wraca na nią każdego roku. A jeśli ktoś o niej nie słyszał, w co wątpimy, albo słyszał, ale nigdy nie brał w niej udziału, ma w tym roku kolejną okazję by dołączyć i stać się fanem tego. typu spotkań, które wnoszą nieocenione wartości do codziennego życia branży hotelowej.

Każdy z hotelarzy ma w swoim gronie znajomych osobę, która była uczestnikiem HMC. Polecamy zatem, by zapytać o wrażenia i rekomendację, to przybliży Was do najlepszej decyzji jaką możecie podjąć w tym roku i dołączyć do społeczności HMC. Jest na to jeszcze kilka tygodni, jednak nie warto czekać z decyzja do ostatniej chwili.

Reklama

Zobaczmy co w tym roku zaplanowali organizatorzy, jakie tematy będą poruszone, kto wystąpi na scenie i jak układa się cała agenda spotkania. A jest w czym wybierać i każdy z jej punktów zachęca by kliknąć przycisk 'zarejestruj się’.

Pierwszego dnia zobaczymy na scenie m.in. profesora Henryka Mruka, który przybliży trendu konsumenckie jakie będą w 2023 roku i później. Magdalena Gawron, Project Managemenent Team Leader Profitroom opowie o tym jak skutecznie sprzedawać przez stronę internetową. Joanna Kulesza, Head of Customer Success Profitroom, przedstawi dane z systemu Profitroom Suite i pokaże co wiemy o rezerwujących noclegi w hotelach.

Wieczorem odbędzie się HMC Party, które jest jednym z głównych elementów spotkania. Świetna atmosfera, nowe znajomości, dobra zabawa, muzyka, jedzenie i drinki sprawiają, że uczestnicy czują się tu naprawdę dobrze.

Drugiego dnia Damian Józefowicz, Customer Success Manager opowie o tym, dlaczego pobyt gości nie kończy się po check-oucie. Tomasz Rybaczek, Business Development Director Profitroom poprowadzi panel dyskusyjny i wspólnie ze swoimi gośćmi przedstawią przepis na lojalnych i powracających gości. A na koniec drugiego dnia wystąpi gość specjalny Radek Kotarski, który pomoże nam oswoić zmiany.

Pełny program wydarzenia znajdziecie na stronie Hotel Marketing Conference

Horeca Business Club jest patronem tego wydarzenia więc i z nami będziecie mogli się spotkać na miejscu. Do zobaczenia!

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.