Marketing Automation od LSI Software jako sposób na lepszy Guest experience

0
313
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Funkcjonowanie hoteli na przestrzeni lat zmieniło się nie do poznania. Kilkanaście lat temu gość liczył tylko na wygodny nocleg, aby móc realizować swoje plany w miejscowości, do której przyjechał. Dziś hotele stały się czymś znacznie więcej. Korzystamy w nich z udogodnień takich jak baseny, strefy SPA, a także z wielu innych atrakcji. Idąc z duchem czasu każdy obiekt powinien orientować się na klienta, tworząc wokół niego wyjątkowe doświadczenia, a tu z pomocą przychodzi Marketing Automation od LSI Software.

Guest experience czyli suma doświadczeń
Terminem guest experience określamy doświadczenia jakie Gość zdobył podczas interakcji z hotelem. Czy to podczas pobytu, czy jeszcze przed jego rozpoczęciem. To inaczej skumulowane wrażenia jak Gość postrzega dany obiekt i czego doświadczył w związku z nim. Dlaczego jest to tak ważne? Dziś mentalność statystycznego klienta uległa zmianie. Przytaczając słowa słynnego projektanta mody Guccio Gucciego: „Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę”. Taki też nurt nastąpił w środowisku hotelowym. Konkurencja między obiektami znacząco wzrosła, aby zaoferować Gościom wszystko, co najlepsze. Nie bez znaczenia pozostaje tutaj technologia, która rozwija się w błyskawicznym tempie. To ona powoli odgrywa jedną z najważniejszych ról w rzeczonym guest experience.

Krok milowy z Marketing Automation
Technologia przeplata się z każdą dziedziną życia, a jej najlepsze rozwiązania są implementowane do świata biznesu i można śmiało powiedzieć, że go zdominowały. W branży hotelarskiej z pomocą przychodzi nam Marketing Automation. Jest to narzędzie, które pozwala rozwinąć i ulepszyć komunikację marketingową z Gośćmi hotelu. Dzięki takiemu rozwiązaniu w intuicyjny sposób można zaplanować kampanię informacyjną, którą Goście otrzymają za pośrednictwem e-maila czy wiadomości SMS. Jest to wspaniała szansa, aby zdalnie powitać przyjezdnych w progach hotelu, wysłać informacje na temat dostępnych udogodnień czy przypomnieć wspaniały pobyt tuż po jego zakończeniu i wzbudzić chęć ponownych odwiedzin.

Według firmy Hootsuite ponad 62% populacji świata korzysta z Internetu. Daje to szeroki pogląd jak duże możliwości oferuje nam Marketing Automation. Konkretne wysyłane informacje możemy spersonalizować dla Gości, aby poczuli się wyjątkowo. Z drugiej strony obecne przy listach wysyłkowych filtry zapewnią, że nasz newsletter dotrze do odpowiedniej, wybranej przez nas grupy docelowej. Otwiera to możliwość proponowania różnych elementów i treści dla rozmaitych grup Gości.

Integracja od samego startu
System Marketing Automation po wdrożeniu jest od razu łączony z bazą Gości hotelowych. Taka integracja wyklucza potrzebę samodzielnego wpisywania od nowa wszystkich kontaktów, co ograniczy czas potrzebny na sporządzenie idealnego newsletter-a. Dane od Gości przyjmujemy tylko w momencie rezerwacji pokoju, czy później − podczas uzupełniania karty meldunkowej, a nasz system automatycznie zaktualizuje listę o nowe kontakty.

Otwarte drzwi do analizy
Trzymanie pieczy nad wynikami wszystkich działań to jedna z podstaw sukcesu. Każdy chciałby wiedzieć, czy jego działania są skuteczne, a poświęcony czas nie jest marnowany. Zawsze przecież można wykorzystać go na inne czynności w hotelu. Narzędzie od LSI Software pozwala również na śledzenie co dzieje się z wysłanymi newsletterami. Dostępne raporty są przejrzyste i skomponowane w sposób przyjazny wizualnie. Daje to możliwość dopracowywania swojej oferty oraz weryfikowania co w hotelu jest najbardziej popularne i zyskuje największy odzew, a nad czym trzeba popracować.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Podsumowując − Marketing Automation od LSI Software to rozwiązanie, które naprawdę przynosi rezultaty. Goście będą poinformowani o każdym aspekcie ich pobytu oraz o wyjątkowych promocjach hotelowych, które nadejdą. Komunikacja przez e-maila i wiadomości SMS są wciąż skuteczne, ponieważ większość osób przez cały dzień ma przy sobie urządzenia do ich odbioru. Umożliwienie personalizacji treści buduje wyjątkowe guest experience co na pewno poskutkuje ponownymi odwiedzinami Gości w hotelu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.