Krakowskie hotele sieciowe imponują różnorodnością i klimatem

0
1092
8 godzin, 7 odwiedzonych hoteli, 6 spotkań z Dyrektorami – wtorkowa delegacja Horeca Business Club przejdzie do historii jako jedna z najbardziej intensywnych, a zarazem owocnych. Specjalnie dla Państwa postanowiliśmy tego dnia zwizytować czołowe, sieciowe hotele w stolicy Małopolski i zaprezentować największe atuty każdego z tych obiektów.

Kraków i Warszawa pozostają niezmiennie największymi rynkami hotelarskimi w kraju nad Wisłą, a co za tym idzie – generują najwyższe przychody. W byłej stolicy Polski funkcjonuje aktualnie ponad 150 hoteli, które są w stanie zaoferować gościom nieco ponad 10 tys. pokoi. Gród Kraka zasłynął bowiem z wielu urokliwych, niezależnych obiektów wypoczynkowych, nastawionych głównie na turystów. I choć nadal stanowią one zdecydowaną większość wszystkich małopolskich hoteli, coraz ciekawszą ofertę mają dla swoich klientów te działające pod auspicjami dużych międzynarodowych sieci.

Redakcja Horeca Business Club postanowiła więc przekonać się osobiście, jak największe krakowskie obiekty przystosowują się do oczekiwań swojej grupy docelowej i lokalnego, dalece odmiennego od warszawskiego, klimatu. Naszą wizytę rozpoczęliśmy od pachnącego nowością PURO Kraków Kazimierz, utrzymanego we współczesnym stylu i inspirowanego sztuką awangardową. Następnie swoje kroki skierowaliśmy do odrestaurowywanego Vienna House Easy Cracow, z którego wyruszyliśmy do zlokalizowanego nieopodal jednego z największych w kraju centrów kongresowych hotelu Park Inn by Radisson. Po południu przyszła kolej na wizyty w dysponującym pokaźną przestrzenią konferencyjną Holiday Inn Kraków City Center, przylotniskowym Hilton Garden Inn Kraków Airport oraz położonym nieopodal Tauron Areny hotelu DoubleTree by Hilton, gdzie przeprowadziliśmy inspirujący wywiad z ustępującym ze stanowiska Cluster General Managera Ziemowitem Majewskim.

 

Na zakończenie naszej delegacji w stolicy Małopolski gościliśmy w pięciogwiazdkowym Radisson Blu, położonym nieopodal Wawelu.

Efekty naszej wytężonej pracy będą widoczne już niedługo na wszystkich kanałach komunikacyjnych, począwszy od portalu www.horecabc.pl, poprzez media społecznościowe, a skończywszy na wideoreportażu w serwisie Vimeo. Zachęcamy zatem do uważnego śledzenia platformy Horeca Business Club!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.