Zyskaj kontrolę nad zamówieniami z portali – uprość delivery!

0
186
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Zintegruj sprzedaż z popularnymi platformami do zamawiania jedzenia – takimi jak Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Wolt czy Bolt Food – i przyjmuj wszystkie zlecenia bezpośrednio w systemie POS. Automatyczne przesyłanie danych zamówień pozwoli zaoszczędzić czas, zminimalizować błędy i znacząco usprawnić obsługę delivery w Twoim lokalu. Zarządzaj efektywnie wszystkimi zamówieniami zewnętrznymi w jednym systemie od Gastro!

Nowoczesne rozwiązanie dla gastronomii z dostawą

Zgodnie z badaniami rynku HoReCa, już ponad 20% Polaków regularnie korzysta z usług dostawy jedzenia. Dla wielu lokali to nie tylko dodatkowy kanał, ale główne źródło dochodu. Nowoczesne narzędzia do obsługi zamówień online wspierają restauracje w sprawnym zarządzaniu procesami – od przyjęcia, przez przygotowanie, aż po dostawę posiłku. Dzięki jednej aplikacji możesz zapanować nad wszystkimi kanałami, bez chaosu i z jednego miejsca.

Jedno urządzenie, pełna kontrola

Nie musisz już używać osobnych terminali od różnych dostawców – wszystkie zamówienia trafiają w jedno miejsce: do Twojego systemu POS. Cały proces obsługi odbywa się na jednym ekranie, a personel ma wgląd we wszystkie szczegóły: źródło zamówienia, godzinę wpłynięcia, adres dostawy, dane kontaktowe klienta oraz przypisanego kierowcę.

To nie tylko wygoda – to realna oszczędność czasu, która pozwala na przyjmowanie większej liczby zamówień bez dodatkowego obciążania zespołu.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Zarządzanie ofertą i menu w czasie rzeczywistym

Zintegrowany system pozwala także na dynamiczne zarządzanie menu widocznym na portalach zewnętrznych. Jeśli danie się wyprzeda, możesz natychmiast je ukryć – unikając konieczności kontaktu z klientem i niepotrzebnych nieporozumień. Łatwo też wprowadzić zmiany sezonowe lub tymczasowe promocje.

Dodatkowo, możesz określić godziny i dni dostępności zamówień z dowozem, dzięki czemu unikniesz przyjmowania zleceń tuż przed zamknięciem kuchni.

Niższe koszty, większe zyski

Usprawnienie obsługi zamówień online pozwala na ich szybszą realizację i zwiększenie liczby przyjętych zleceń – bez dodatkowych kosztów operacyjnych. Dzięki automatyzacji, zespół pracuje sprawniej, klienci są obsłużeni szybciej, a Ty zwiększasz zyski. Wszystko działa płynnie – od pierwszego kliknięcia po dostarczenie zamówienia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.