Wszystkie kanały sprzedaży w jednym miejscu

0
317
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Oszczędzaj czas i unikaj błędów, automatycznie przesyłając zamówienia do Twojego systemu POS i firmy kurierskiej. Jedno rozwiązanie pozwoli na łatwą integrację Twojej gastronomii z portalami oferującymi jedzenie na wynos − Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Wolt, Bolt Food, itp. Aplikacja znacząco usprawni procesy, dzięki którym obsługa zamówień na wynos stanie się prostsza. 

Nowa jakość obsługi zamówień zewnętrznych

Jak wynika z danych raportu HoReCa – 22% Polaków zamawia jedzenie z dostawą do domu przynajmniej raz w tygodniu. Dla wielu restauracji sprzedaż na wynos i z dowozem stanowią kluczową część biznesu. To właśnie logistyka dostaw, technologie usprawniające przyjmowanie, porządkowanie i dostarczanie zamówień są jednym z najważniejszych obszarów wspierających gastronomię. Jeśli zastanawiasz się jak szybko i sprawnie obsługiwać zamówienia online w restauracji, przychodzimy z pomocą.

Mamy jedno rozwiązanie, które pomoże Ci zarządzać wszystkimi zamówieniami zewnętrznymi m.in. z Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Wolt czy Bolt Food.

Jak to działa? System automatyzuje procesy obsługi zamówień na każdym etapie ich realizacji, co pozwala oszczędzać czas, zwiększać zyski i unikać błędów.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Wystarczy tylko jeden ekran

Nie musisz mieć żadnych dodatkowych urządzeń, nasza integracja umożliwia odbiór i obsługę zamówień ze wszystkich współpracujących platform w POSie. Jest to wygodne rozwiązanie. Można pożegnać się z wieloma terminalami od dostawców, które zazwyczaj służą do wyświetlania lub drukowania zamówień zewnętrznych.

Dzięki aplikacji wszystkie niezbędne dane automatycznie pojawiają się na jednej liście w POSie. W związku z tym, obsługa ma wgląd do całego zamówienia i każdej informacji na jego temat w jednym urządzeniu (na każdym z etapów realizacji). Widzi, o której godzinie i z jakiej platformy spłynęło, a także jego numer i wybrany rodzaj dostawy. Na liście w POS znajduje się również adres klienta i jego numer telefonu oraz przypisany kierowca w przypadku dowozu. To duża oszczędność czasu − wszystkie informacje są podane w przejrzysty sposób. Dzięki temu      można realizować więcej zamówień zewnętrznych, a obsługa zamówień online w restauracji staje się szybka i prosta.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Kontrola nad zamówieniami online w restauracji

Taka aplikacja to również wiele innych funkcjonalności. Jedną z nich jest możliwość szybkiej edycji menu widocznego na stronach zintegrowanych platform. Jest to przydatna opcja w przypadku, gdy któryś z produktów skończył się w magazynie, a pomimo to jest dostępny online. Za pomocą paru kliknięć w panelu administratora można „ukryć” potrawę na wszystkich zintegrowanych platformach.

„Wspomniane działanie pozwala uniknąć sytuacji, w której po złożonym zamówieniu obsługa musi dzwonić do klienta, aby go poinformować, że realizacja nie jest możliwa” – podkreśla Krystian Lipiński, ekspert LSI Software.

Taka opcja zarządzania menu online jest również wygodna przy częstej zmianie karty dań i ofertach sezonowych. Wszystkie modyfikacje można wprowadzić szybko, łatwo i w dowolnym czasie, a oferta restauracji jest zawsze aktualna. Istnieje również możliwość, aby wybrać dni tygodnia i godziny, w których klienci mogą zamawiać jedzenie na wynos. Nie dopuścimy wtedy do sytuacji, w której zamówienie spływa np. tuż przed zamknięciem kuchni lub całego lokalu.

„Współpraca Restimo i LSI Software S.A. to odpowiedź na codzienne wyzwania, przed którymi stają lokale gastronomiczne i firmy q-commerce. Aplikacja umożliwia integrację wszystkich kluczowych narzędzi na jednym tablecie, co eliminuje potrzebę używania wielu urządzeń i systemów”, mówi Arek Bielecki, współzałożyciel Restimo. “Dzięki temu restauracje mogą skoncentrować się na tym, co najważniejsze – na wydajnej obsłudze klientów, skracając czas przygotowania zamówień i minimalizując ryzyko błędów. To narzędzie dla tych, którzy chcą rozwijać swój biznes w oparciu o realne dane i pełną kontrolę nad każdym aspektem zamówienia”, dodaje Arek Bielecki.

Zwiększaj zysk i ogranicz koszty

„Automatyzacja procesu obsługi zamówień online umożliwia szybką realizację wielu wynosów jednocześnie z np. Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo, Wolt czy Bolt Food, co niewątpliwie przełoży się na większy dochód Twojej restauracji. Co więcej, dzięki takiemu rozwiązaniu realizacja i obsługa zamówień online w restauracji przebiega nie tylko sprawnie, ale i na najwyższym poziomie. Ograniczysz koszty, a klienci będą zadowoleni. Delivery stanie się proste!” – mówi Wicedyrektor Pionu Gastro, Krystian Lipiński.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.