W centrum Gdyni powstaje nowy obiekt hotelowy.

0
1162

Projekt powstawał długo i jest wynikiem pracy wielu zaangażowanych osób, analizy zmiany stylu życia i jego otoczenia, trendów, ale przede wszystkim dogłębnego rozpoznania potrzeb podróżujących. Nowo powstały obiekt „My Story Gdynia” jest inwestycją prywatną, dlatego też wdrożone rozwiązania wychodzą poza standardy typowych, sieciowych obiektów noclegowych.

Dobry sen to najważniejsza usługa, jaką można zaoferować swoim gościom. Wchodzimy w nową erę potrzeb podróżujących – wyspać się, zregenerować, odpocząć wszystkimi zmysłami, odstresować. Miejsce dbające o komfort snu powstaje w centrum Gdyni i zostanie otwarte jeszcze w tym roku.

„Tworząc My Story Gdynia zidentyfikowaliśmy odpowiednie środowisko rynku usług noclegowych, które maksymalizuje komfort pobytu. Przeprowadziliśmy badania związane z potrzebami gości i przeanalizowaliśmy strategie zarządzania snem w obiektach. Samopoczucie wynikające z wyspania się i dobrze rozpoczętego poranka, stało się najważniejszym czynnikiem determinującym cały proces projektowania obiektu w Gdyni. Dlaczego? Dobry sen odpowiada za nasze zdrowie, wpływa na kreatywność, motywację, wydajność oraz buduje odporność. Zminimalizowanie porannego stresu poprzez stymulację barwami, temperaturę, wilgotność powietrza połączone ze sprawnym wyserwowaniem śniadania zawierającego zdrowe, pobudzające produkty, to klucz do świetnego samopoczucia Gości nocujących w „My Story Gdynia” – odpowiada Właściciel obiektu.

Projekt szyty na miarę.
Projekt powstawał długo i jest wynikiem pracy wielu zaangażowanych osób, analizy zmiany stylu życia i jego otoczenia, trendów, ale przede wszystkim dogłębnego rozpoznania potrzeb podróżujących. Nowo powstały obiekt „My Story Gdynia” jest inwestycją prywatną, dlatego też wdrożone rozwiązania wychodzą poza standardy typowych, sieciowych obiektów noclegowych. Inwestor położył nacisk na innowacyjność wyróżnienia usługi (opierając się na koncepcji komfortu snu), staranność wykonania oraz użycie wysokiej klasy materiałów. To już drugi obiekt z rodziny marki „My Story”. Pierwszy, od trzech lat funkcjonuje w Sopocie oferując 17 kameralnych, luksusowych apartamentów położonych 100m od plaży. My Story Sopot Apartments został nagrodzony w 2020r Sopocką Perłą w kategorii „Pobyt”.

Koncept w Gdyni powstał z myślą o podróżujących służbowo gościach biznesowych, a także turystach potrzebujących noclegu w drodze lub planujących krótki wypad do Trójmiasta, do dyspozycji będzie oddanych 59 komfortowych pokoi w 5 kategoriach (w tym również pokoje typu family dla podróżujących rodzin). Na parterze znajdzie się przyjemne lobby z barem oraz autorska restauracja zanurzona w zieleni, a serwująca dania oparte na kuchni polskiej.

Na najwyższej, czwartej kondygnacji jest przestrzeń do relaksu z możliwością wyjścia na taras. Piętro -1 to strefa aktywna – siłownia, pokój masażu, sauny.

„Filozofia konceptu My Story Gdynia odnajduje swoją kontynuację na talerzu – w naszej autorskiej restauracji My Place. My Place to miejsce, gdzie tworzą się nowe historie kulinarne, króluje zdrowa kuchnia i świeże lokalne produkty, a to wszystko w oparciu o kuchnię polską, tradycyjną i nowoczesną jednocześnie.”- przedstawia Szef Kuchni Piotr Ślusarz.

Odpowiednia kolorystyka wykończenia wnętrz oraz natężenie światła, zapach i dźwięki w przestrzeni obiektu, a zwłaszcza w pokoju będą wspierać komfort pobytu. Dzięki właściwie dobranym akcesoriom: hybrydowe poduszki, obciążające kołdry, oświetlenie, regulacja temperatury w pomieszczeniach – przyspieszona zostanie regeneracja zestresowanego, zmęczonego ciała, zwiększy się produkcja melantoniny. Satysfakcję Gościa z pobytu będzie wzmacniać oferta dostępnych usług i małe, budujące dodatkową wartość detale (specjalna kompozycja herbat „na dobranoc” i „na dzień dobry” dostępna w pokoju, wyciszająca organizm kolacja w menu restauracyjnym, możliwość zrelaksowania się na wygodnych sofach w strefie lounge, na IV piętrze).

W przestrzeni My Story Gdynia, spotkamy akcenty związane z naturą, w tym szczególnie morzem, wodą. Estetyka nawiązująca do najbliższej przyrody polskiego wybrzeża buduje tożsamość miejsca, odbiera dyskomfort przebywania w centrum miasta, stymuluje zmysły i pozwala aktywnie odpocząć.

Pokój Fresh Dream

Duże okna od podłogi do sufitu wprowadzają naturę do środka poprzez zaglądające bujną zielenią korony drzew. Wysokie drzwi, kolorystyka wykończenia, naturalne materiały, dużo miękkich tkanin oraz motywy dekoracyjne nadają wnętrzom elegancji. Prestiżowe apartamenty ROYAL i WHITE DREAM są dodatkowo wyposażone i dedykowane dla podróżujących, którzy szukają najwyższej wygody podczas pracy i wypoczynku.

Apartament Royal

W aranżacji wnętrza dominują matowe, pastelowe kolory przełamywane mocnymi, ale wciąż naturalnymi akcentami (granat, musztarda, zieleń). Obiekt nie ma jednoznacznej stylistyki wykończenia. Kluczowym założeniem projektowym był komfort pobytu rozciągnięty na całą ścieżkę doświadczeń gościa – od wejścia do wyjścia z obiektu.

Najlepiej wyśpisz się w pokoju BLUE DREAM
Zróżnicowana kolorystyka każdej z 5 kategorii przekłada się na doświadczenie snu, któremu najlepiej sprzyja granat oraz żółty. Pokój BLUE DREAM to standard, w którym dominujący w aranżacji wnętrza kolor granatu działa odprężająco na nasze receptory mózgu. Barwa ta spowalnia ciśnienie tętnicze krwi a przebywanie w granatowym pomieszczeniu wycisza, relaksuje i pozwala na długi, regenerujący sen. BLUE DREAM to pokój snu. W sam raz na krótki pobyt podczas, lub po intensywnej i wymagającej pracy. W tym pokoju śpi się najdłużej, a o poranku wstaje dobrze wypoczętym. Pokój ten polecany jest osobom, których pobyt związany jest z wymagającą pracą lub dużym obciążeniem stresu.

Pokój Blue Dream

Każdy pokój wyposażony jest w indywidualnie zaprojektowane meble, miejsce do pracy, wygodne łóżko i łazienkę z wszystkimi udogodnieniami. Rozwiązania w pokojach powstały nie tylko z wyczuciem i smakiem, ale również zgodnie z ergonomią i funkcjonalnością, która ma maksymalnie ułatwić korzystanie z usług hotelowych. W Każdej łazience czekają kosmetyki, których skład opracowany został z uwzględnieniem prawidłowej stymulacji snu poprzez skład i ich zapach.

Przestrzeń kameralnych wydarzeń
My Story Gdynia dysponuje nowoczesną przestrzenią, w której zarówno otoczenie biznesowe jak i prywatne osoby mogą korzystać w celu organizacji wydarzeń. Od kameralnych spotkań, po konferencje, szkolenia czy przyjęcia rodzinne dla maksymalnie 100 osób. Do dyspozycji przygotowane zostały trzy sale o zróżnicowanej wielkości z możliwością połączenia ich w jedną dużą przestrzeń. Miejsce na mapie biznesowych wydarzeń ma duży potencjał aranżacyjny, zapewnia wiele udogodnień ułatwiających organizację i przeprowadzenie wydarzeń, a zespół obsługi gotowy jest do wspólnej realizacji potrzeb, nawet tych bardzo niestandardowych.

Sala konferencyjna

Lobby Bar

Chcąc wyróżnić nasz obiekt na rynku, wprowadzamy naszych odbiorców nie tylko w realną korzyść w postaci możliwości skorzystania z usługi noclegowej. W komunikacji, którą prowadzimy, przedstawiamy ciekawostki związane ze snem, jak również sprawdzone rozwiązania z obszaru badań i świata naukowego, który snem się zajmuje. Czytając nasze publikacje (zwłaszcza te w social mediach na profilu facebookowym, możecie się Państwo dowiedzieć czy czekolada wypita przed snem pomaga w zaśnięciu czy nie, dowiecie się dlaczego śpimy i co wspólnego ma sen z pandemią. W ramach promocji obiektu planujemy organizację cyklicznych wydarzeń poświęconych zagadnieniom snu. Chcemy aktywnie popularyzować zagadnienie dbałości o dobry sen, ponieważ wiemy, że jest podstawową formą poprawy odporności organizmu i jego zdrowia. Zdrowia, które w dzisiejszych czasach jest i powinno być priorytetem dla nas wszystkich.

Lokalizacja: ul. Al. Zwycięstwa 14, Gdynia
Przewidywana data otwarcia: sierpień 2021 r.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.