Starbucks zapowiada dynamiczny rozwój w Polsce i za granicą

0
1010
Jak zdradził w wywiadzie dla portalu retailnet.pl Dyrektor Regionalny Starbucks na Polskę i Bałkany, w tym roku ma pojawić się co najmniej 12 nowych kawiarni tej marki w kraju nad Wisłą. Najnowsze z nich otwarto w nowoczesnym budynku Villa Metro w Warszawie oraz w przestrzeni miejskiej Forum Gdańsk.

 

Sieć kawiarni Starbucks stawia na dynamiczny rozwój. Oprócz tradycyjnych lokali przedsiębiorstwo wprowadza do swojej oferty usługę Starbucks Premium Self Service oraz poszerza asortyment o nowe napoje – Cappucino Freddo oraz lemoniadę Iced Tea. Rozwój marki zakłada jednak nie tylko obecność w dużych ośrodkach miejskich, ale także w innych miastach ze względu na zwiększające się zainteresowanie kawą jako napoju.

W minionych miesiącach Starbucks rozpoczął też współpracę z food blogerami, którzy przygotowywali dania idealnie komponujące się z konkretną mieszanką kaw.

 

Nie tylko rozwój, ale i odpowiedzialność

Starbucks promuje również postawy pro-ekologiczne, oferując zniżkę na zakup napoju dla osób korzystających z kubków wielorazowego użytku. Firma pragnie przyczynić się do zmniejszenia ilości odpadów, angażując się w lokalne inicjatywy. W najbliższym czasie planowane jest rozszerzenie działalności poza Polskę – wejście firmy na rynek serbski.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.