Starbucks rozwija sieć w Polsce – cztery nowe kawiarnie otwarte w czerwcu

0
183
Fot.: Materiały prasowe Starbucks

W czerwcu 2025 roku marka Starbucks otworzyła cztery nowe kawiarnie w Polsce. Nowe lokale pojawiły się w Kaliszu, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie. Dla dwóch pierwszych miast — Kalisza i Kielc — są to pierwsze lokalizacje tej sieci.

Nowe punkty powstały w następujących lokalizacjach:

  • Rzeszów, Millenium Hall – otwarcie 17 czerwca,

  • Kalisz, Galeria Amber – otwarcie 24 czerwca,

  • Lublin, Centrum Handlowe Felicity – otwarcie 26 czerwca,

  • Kielce, Galeria Korona – otwarcie 26 czerwca.

W Kielcach jest to zarazem pierwsza lokalizacja Starbucks w województwie świętokrzyskim.

Za rozwój marki Starbucks w Polsce odpowiada firma AmRest. Nowe otwarcia mają na celu zwiększenie dostępności marki, rozłożenie ruchu w dotychczas funkcjonujących punktach oraz dalsze umacnianie obecności Starbucks w Polsce. Według Vedrana Modricia, Regionalnego Dyrektora Operacyjnego Starbucks Polska, w 2025 roku otwarto już osiem nowych kawiarni.

We wszystkich kawiarniach Starbucks, także w nowych lokalizacjach, serwowana jest kawa przygotowana z ziaren 100% Arabica. Klienci mogą personalizować swoje napoje m.in. poprzez dobór rodzaju mleka (w tym napojów roślinnych i mleka bez laktozy), dodatkowy shot espresso lub syropy smakowe.

W nowo otwartych lokalach dostępna jest aktualna letnia oferta marki. Wśród nowości znajdują się:

  • Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink – napój o smaku melonowym z dodatkiem smakowych perełek,

  • Melon Flavour Pearls Coconut Starbucks Refresha® drink – wersja napoju z napojem kokosowym,

  • Tiramisu Flavour Cream Iced Latte oraz Tiramisu Flavour Frappuccino® – napoje inspirowane włoskim deserem.

Marka zapowiada dalsze inwestycje i modernizację starszych lokali, aby zapewnić spójne doświadczenie gości we wszystkich punktach sieci.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.