Procesy komornicze powodem wstrzymania działalności Mercure Warszawa Ursus Station

1
1041
Fot.: https://www.hotelstyle.com.pl/

Jak udało nam się ustalić, powodem problemów czterogwiazdkowego hotelu Mercure Warszawa Ursus Station, którego operatorem hotelu jest Accor Services,  są toczące się wobec obiektu procesy komornicze. W związku z tym sprzedaż została wstrzymana do odwołania, a obiekt został wyłączony z systemów rezerwacyjnych.

Obecnie niemożliwe jest dokonanie rezerwacji przez stronę internetową hotelu. Na oficjalnej stronie obiektu pojawia się komunikat: „Przepraszamy, to zakwaterowanie nie jest już dostępne w tych terminach na naszej stronie internetowej.” Dotyczy to wszystkich prób rezerwacji, niezależnie od wybranej daty.

Mercure Warszawa Ursus Station to nowoczesny hotel oferujący 214 pokoi, w tym 90 typu long stay oraz 15 apartamentów. Do dyspozycji gości była także restauracja Winestone, kompleks konferencyjny, strefa SPA, siłownia oraz podziemny i naziemny parking. Obiekt miał pełnić funkcję zarówno biznesową, jak i turystyczną.

Operatorem hotelu jest Accor Services, globalna grupa hotelowa zarządzająca marką Mercure, posiadająca ponad 5000 obiektów w niemal 110 krajach. Inwestorem hotelu jest Hotel Style Sp. z o.o., spółka należąca do grupy kapitałowej WB Finance, która deklaruje stabilną pozycję finansową i wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu aktywami.

W związku z zaistniałą sytuacją wystąpiliśmy z oficjalnymi pytaniami zarówno do przedstawicieli marki Mercure (Accor), jak i do inwestora – Hotel Style Sp. z o.o. – z prośbą o wyjaśnienie przyczyn problemów i przedstawienie planów dotyczących przyszłości obiektu. Po otrzymaniu odpowiedzi niezwłocznie opublikujemy ich stanowiska.

1 KOMENTARZ

  1. To by się zgadzało. Dwa tygodnie temu byłem gościem w tym hotelu i pod moją nieobecność w pokoju był komornik i zabrał materace (akurat miałem pokój twin). Wrażenie bezcenne, pierwszy raz miałem taką sytuację, że wracam (chwilę po północy, wyszedłem po 17) i zastaję taką sytuację. I sądząc po przygotowaniu recepcjonisty (oraz paru opiniach w internecie) nie była to pierwsza taka sytuacja w tym obiekcie.
    Infolinia „premium” Accora poinformowała mnie, że faktycznie jest taki problem z obiektem i że wkrótce nie będzie on dostępny, przynajmniej przez jakiś czas, w systemie rezerwacyjnym. Co się jak widać częściowo spełniło. Częściowo, bo z jakiegoś powodu ciągle mogę go zarezerwować w ramach gwarancji dostępności pokoju wynikającej ze statusu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.