Niesamowita akcja hotelarzy z Pomorza

0
751

Na co dzień rywalizują w zakresie świadczonych usług, tym razem połączyli siły by pokazać, jak ważna jest zdrowa konkurencja i wzajemny szacunek.

Pracownicy hoteli Sheraton Sopot, Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, Sofitel Grand Sopot oraz Rezydent Sopot MGallery połączyli swoje siły i oddali krew w mobilnym krwiobusie, który wczoraj stanął przed hotelem Sheraton Sopot. Na co dzień konkurenci reprezentujący znane sieci hotelarskie Marriott International oraz Accor pokazali, że podziały nie istnieją, gdy na horyzoncie pojawia się możliwość zrobienia czegoś dobrego. Do akcji przystąpiło 26 osób, udało się oddać ponad 8 litrów krwi.

– Mimo iż na co dzień ze sobą konkurujemy, nie wyklucza to tego że bardzo się lubimy i chętnie wspólnie bierzemy udział w przeróżnych inicjatywach społecznych. Każdy z hoteli, które uczestniczyły we wczorajszej akcji pomaga schroniskom dla zwierząt, osobom potrzebującym czy angażuje się w działania proekologiczne. Po raz pierwszy połączyliśmy siły z hotelami sieci Accor, ale myślę, że na pewno nie ostatni. Mamy nadzieję, że w kolejnych akcjach dołączą do nas także inne hotele i wspólnie zdziałamy wiele dobrego, pokazując jednocześnie jak sopockie środowisko hotelarskie potrafi świetnie współdziałać. Oczywiście zawsze bardzo się cieszymy, gdy dołączają do nas obiekty z całego Trójmiasta, tak jak wczoraj Courtyard Gdynia Waterfront, u którego to my gościliśmy na akcji oddawania krwi pół roku temu. Całe wydarzenie nie doszłoby do skutku gdyby nie perfekcyjna organizacja akcji ze strony Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku, któremu chcemy bardzo podziękować i polecić współpracę z Centrum każdej firmie – opowiada Dorota Buzek-Garzyńska PR & Marketing Manager hotelu Sheraton Sopot.

Reklama

Z przyjemnością dołączyliśmy do tej wyjątkowej inicjatywy i mamy nadzieję, że to tylko piękny początek wspólnych akcji społecznych, organizowanych przez trójmiejskie hotele. Może na co dzień jesteśmy dla siebie konkurencją, ale pokazaliśmy, że potrafimy współpracować. W sezonie letnim na plaży przed hotelem Sofitel Grand Sopot organizowaliśmy akcję zapisywania potencjalnych dawców szpiku do bazy fundacji DKMS. Jestem przekonana, że w przyszłym roku połączymy siły i zorganizujemy ją ponownie razem – mówi Katarzyna Biały PR & Marketing Manager w hotelu Sofitel Grand Sopot.

Branża hotelarska w pełni zaangażowana jest w codzienny kontakt i obsługę gości naszych obiektów, więc życzliwość, którą mamy we krwi naturalnie przekłada się również na chęć pomocy w wielu akcjach charytatywnych np. takich jak krwiodawstwo. Promujemy w ten sposób otwartość, ofiarność i pozytywną postawę, z której słyną nasze hotele – mówi Marek Bijakowski Revenue Manager Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.