Milionowy pasażer w Business Lounge „Polonez” na Lotnisku Chopina

0
1111
26 lutego LOT Business Lounge „Polonez” na Lotnisku Chopina w Warszawie ugościł milionowego pasażera, pana Leopolda Jakubczyka lecącego ze stolicy do Wrocławia. Na pasażera czekał tort, zestaw gadżetów LOT-u oraz bilet w obie strony na trasie Warszawa – Londyn.

Salon biznesowy działa od 1 lipca 2015 roku. Czynny jest cały rok, siedem dni w tygodniu w godzinach 5-23. Od zeszłego roku pasażerowie mają też do dyspozycji drugi salon biznesowy LOT-u „Mazurek”.

„Prowadząc Business Lounge pod flagą LOT stawiamy przede wszystkim na jakość. Z ankiet przeprowadzanych wśród pasażerów wynika, że najbardziej cenią sobie ofertę kulinarną i wybór napojów. Najlepszym wykładnikiem sukcesu naszych salonów biznesowych jest liczba obsłużonych pasażerów. W 2015 roku było to 115 tys. osób, natomiast rok 2018 zakończyliśmy liczbą 313 tysięcy gości obsłużonych tylko w salonie „Polonez”. – powiedział Krzysztof Moczulski, dyrektor biura produktu w PLL LOT

Z Business Lounge „Polonez” mogą skorzystać m.in. pasażerowie klasy biznes w rejsach Star Alliance i posiadacze kart lojalnościowych Miles & More. Do dyspozycji jest 125 miejsc siedzących, wybór prasy polskiej i zagranicznej, bezpłatne Wi-Fi, komputery, telewizja oraz łazienki z prysznicem, szeroki wybór zimnych i gorących posiłków przez cały dzień. Wyjątkową usługą jest strefa Premium Beauty Yonell, oferująca zabiegi kosmetyczne i masaże wszystkim gościom salonu.

„W ramach przebudowy Lotniska Chopina, czekając na budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego, planowane jest niedługo przeniesienie salonu „Polonez” do nowej, większej lokalizacji. Ta zmiana znacząco wpłynie na poprawę komfortu korzystania z salonu, zwłaszcza w godzinach szczytu” – dodaje Krzysztof Moczulski, dyrektor biura produktu w PLL LOT

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.