Mercure Bydgoszcz Sepia – z nowym właścicielem

0
1212

Hotel Mercure Bydgoszcz Sepia ma nowego właściciela, który zdecydował się na rozszerzenie współpracy franczyzowej z Grupą Orbis i Accor powierzając jej zarządzanie hotelem. W transakcji sprzedaży nieruchomości wzięła udział międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield oraz poznańska kancelaria prawna Majchrzak Brandt i Wspólnicy.

Mercure Bydgoszcz Sepia jest nie tylko rozpoznawalnym, ale i po prostu bardzo lubianym hotelem w tej części Polski. Bydgoszcz bardzo się zmienia – w mieście odbywa się coraz więcej wydarzeń kulturalnych przyciągających gości z Polski i z Europy, działa tutaj profesjonalne convention bureau. Biorąc pod uwagę kierunek w jakim rozwija się miasto, hotel Mercure Sepia jest atrakcyjny zarówno dla gości biznesowych, jak i podróżujących turystycznie. Nowy właściciel chciał, aby hotel był zarządzany przez takiego giganta hotelowego jak Accor i Orbis, by w pełni wykorzystać potencjał tego obiektu – wyjaśnia Daniel Majchrzak, przedstawiciel właściciela hotelu.

– Mercure to jedna z najbardziej uznanych i poszukiwanych marek hotelowych w Polsce i na świecie. Cieszymy się, że właściciel nam zaufał i powierzył zarządzanie hotelem Mercure Sepia. Czujemy się docenieni i zobowiązani. Ta transakcja to dowód na to, że  międzynarodowi inwestorzy, którzy najczęściej mają już hotele w innych częściach świata lokują swój kapitał również w Polsce – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.

 Sieć Mercure to znane i rozpoznawalne na całym świecie hotele grupy Accor kategorii średniej (midscale). Pod marką Mercure działa obecnie ponad 790 hoteli w ponad 60 krajach na całym świecie. Każdy hotel Mercure jest inny i inspirowany lokalną kulturą. Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci i doświadczenie z wysoką jakością typową dla hoteli zintegrowanych z lokalną społecznością.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.