Letnie tiramisu od Starbucks i jubileusz Frappuccino

0
446
Fot.: Materiały prasowe Starbucks

Starbucks ponownie zaskakuje swoich gości sezonową ofertą, tym razem inspirowaną słoneczną Italią. Od 24 czerwca w kawiarniach marki dostępna będzie nowa linia mrożonych kaw o smaku tiramisu – a dwa dni później sieć świętować będzie 30-lecie Frappuccino, wprowadzając limitowaną edycję napoju z prezentem.

Letnie propozycje Starbucks to ukłon w stronę klasyki – tiramisu, jednego z najbardziej rozpoznawalnych włoskich deserów. W ofercie znalazły się dwa nowości:

  • Tiramisu Flavour Cream Iced Latte – z espresso, mlekiem, lodem, sosem mascarpone, polewą mocha i aksamitną pianką Cold Foam o smaku tiramisu, posypaną kakao.

  • Tiramisu Flavour Frappuccino® blended beverage – mrożony napój na bazie lodu z kremową konsystencją i nutami klasycznego deseru.

Obie pozycje mają przywoływać wspomnienia wakacyjnego relaksu i oferować zupełnie nowe doznania smakowe – także dzięki możliwości personalizacji, którą Starbucks konsekwentnie rozwija. Goście mogą dobierać rodzaj mleka, syropów, stopień palenia ziaren, a nawet dodawać pianki Cold Foam – w tym nową wersję o smaku tiramisu lub popularną Crème Brulée.

Już 26 czerwca w ofercie pojawi się Birthday Frappuccino® blended beverage, limitowana edycja kultowego napoju, który w tym roku kończy 30 lat. Napój będzie dostępny tylko w rozmiarze Grande i podawany będzie z kolekcjonerskim, wielorazowym kubkiem inspirowanym stylem lat 90.

Użytkownicy, którzy wrócą z kubkiem do kawiarni, otrzymają stały rabat 2 zł na kolejne zamówienia i unikną opłaty za jednorazowe opakowania – to kolejny krok marki w stronę zrównoważonego rozwoju.

Wraz z nową ofertą kawową, Starbucks zaprasza również na nowe przekąski:

  • Tiramisu z pistacją – klasyczny deser w nowoczesnej odsłonie,

  • Croissant z mascarpone i frużeliną owocową – delikatne ciasto z aksamitnym, owocowym nadzieniem.

Obie pozycje zostały zaprojektowane tak, by idealnie komponowały się z letnimi napojami i dopełniały wyjątkowego, włoskiego klimatu.

Połączenie kultowych smaków będzie rozpieszczać zmysły naszych gości tego lata – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska. – Letnia linia tiramisu i jubileusz Frappuccino® to ukłon w stronę gości, którzy cenią sezonowe smaki, personalizację i nowoczesne podejście do klasycznych przyjemności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.