Konferencja Hotel Meeting 14 października – warto tę datę zapisać w kalendarzu!

0
132
Advertisement
Hotel Meeting to cykliczna konferencja, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mają okazję, by wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz dyskutować na ważne, zawodowe tematy. To również doskonała okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych w ramach Business Speed Dating – ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców produktów/usług dla branży HoReCa.

Oprócz merytorycznych wystąpień na scenie głównej konferencji, w hotelowej przestrzeni będą mieć miejsce części: biznesowa, wystawiennicza i warsztaty, które cieszyły się olbrzymią popularnością w trakcie V edycji.

ZOBACZ FOTORELACJE Z V EDYCJI KONFERENCJI HOTEL MEETING

Kluczowym elementem konferencji są jednak ekspresowe spotkania hotelarzy i dostawców w formule Business Speed Dating. Żeby były jak najbardziej efektywne, nie tylko dostawcy powinni być do nich odpowiednio przygotowani. Dlatego wprowadzono formułę konkursową, w której to dostawcy ocenią profesjonalizm i zaangażowanie przedstawicieli hoteli odpowiedzialnych za zakupy i inwestycje. Ideą konkursu jest promowanie dobrych praktyk w relacjach kupiec-dostawca, dlatego ocenie nie będzie podlegała decyzja o nawiązaniu współpracy.

 

Jak wiadomo, promocja nawet najciekawszego produktu czy najlepszej usługi jest niezwykle trudna. Właśnie po to, by pomóc każdemu, kto ma innowacyjne rozwiązania dla branży hotelarskiej przygotowano drugi konkurs: „The Best Innovation”, który pomoże wypromować nowy produkt lub usługę. Najlepsza propozycja zostanie nagrodzona pakietem sponsora zawierającym m.in. darmowe stoisko, możliwość wzięcia udziału w sesji Business Speed Dating oraz wygłoszenia prelekcji.

Formularz zgłoszeniowy do konkursu „The Best Innovation”

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku. Tam będziemy na bieżąco informować o poszczególnych punktach programu konferencji. 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here