[Hotel Meeting] Blanka Retmańska-Man – Raportowanie sprzedaży MICE

2
1606

Zapraszamy na warsztat Blanki Retmańskiej-Man w trakcie trwania VI edycji konferencji Hotel Meeting. Szkolenie składa się z dwóch części: Co raportujemy i analizujemy, aby efektywnie sprzedawać segment MICE, czyli co wiemy o klientach, eventach, cenach i kosztach i druga część: Analiza raportów a komunikacja w dziale sprzedaży i między działami, czyli jak być bardziej skutecznym. Zachęcamy do rejestracji. Liczba miejsc ograniczona.

Sprzedaż MICE w hotelarstwie to dynamiczny proces, który z roku na rok ulega ciągłym zmianom i przyspiesza. Rotacja w działach sprzedaży, wzrost ilości zapytań niekompletnych, zmiany w działach operacyjnych, roszczeniowość klientów, powodują, że kontrola i szybka analiza danych to podstawa codziennego działania managera. Liczba danych rośnie w tempie błyskawicznym. Należy wiedzieć, które raporty dadzą przewagę konkurencyjną oraz zapewnią po pierwsze stabilną pracę działu, po drugie przyczynią się do zwiększenia sprzedaży. Dobry menedżer, aby aktywizować sprzedaż zna. m.in.:
– raporty aktywności
– rankingi klientów
– raporty szczegółowe sprzedaży
– raporty rentowności
– raporty preferencji klientów
– ilościowe i jakościowe raporty utraconej sprzedaży

Blanka Retmańska – Man

Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych.
Prezes spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM.
Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych.
Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych.
Współautor portalu do rezerwacji online imprez.
Współzałożyciel Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych.
Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea.
Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych.
Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.
Z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami.
Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.
„Jestem dumna z tego, że mogę przyczynić się do rozwoju branży eventowej”.

ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING 

Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku!

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.