Hospitality upgraded – Czym jest reputacja hotelu? (Horeca Radio)

0
896

Wracamy do audycji pt. „Hospitality upgraded” gośćmi Rafała Krzyckiego są:  Małgorzata Pioszyk, trener w We Do Hotels i Agata Majcher, Sales & Event Manager w Airport Hotel Okęcie. Opowiedzą o zarządzaniu reputacją hotelu i… w hotelu. Zapraszamy!

 

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

Agata Majcher jest absolwentką zarządzania i marketingu, coachem, trenerem, specjalistką PR, specjalistką od zarządzania marką oraz reputacją. Doświadczenie zawodowe zaczęła zdobywać w Urzędzie Miasta Puławy, jako kierownik Biura Marki. Później pełniła funkcję rzecznika prasowego w Starostwie Powiatowym w Puławach. Od 2016 roku związana z Airport Hotel Okęcie. Na początku na stanowisku Brand Managera. Aktualnie zajmuje stanowisko Sales & Event Manager.

Partnerzy audycji:

      

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.