Gastrolekcje odc. 13 – Jak prowadzić rozmowy z klientami w sprawie zwrotu zaliczek

0
882

Jak prowadzić rozmowy z klientami w sprawie zwrotu zaliczek? O tym trudnym dziś temacie rozmawiają Rafał Krzycki, Rafał Pasenik oraz Leszek Ciosek. Zapraszamy zarówno do wysłuchania audycji, jak i obejrzenie powtórki nagrania live. 

Rafał Pasenik – Właściciel H&R System. Od ponad 20 lat pracuję w branży HoReCa – znam jej problemy, potrzeby i możliwości. Pomagam moim Klientom osiągać sukces w aktywnej sprzedaży, podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz w budowaniu stałych, zmotywowanych i zaangażowanych w swoją pracę zespołów. Zawsze gram o sukces moich Klientów ponieważ jestem wierny przekonaniu, że najważniejsi są Goście, ponieważ dzięki nim wszyscy mamy pracę i najdroższe w restauracji jest puste krzesło, a w hotelu pokój.

Leszek Ciosek – trener biznesu (www.kaizenperfection.pl ) Trener, coach, konsultant od 1998 roku. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości w Warszawie. Posiada certyfikat coacha ICC oraz certyfikat iP Coach.Ukończył roczny kurs przy Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt, „Program Pomocy Psychologicznej w ujęciu Gestalt”. Specjalizuje się w szkoleniach i projektach wdrożeniowych z zakresu: jakości obsługi klienta, rozwiązywania konfliktów, komunikacji, negocjacji, sprzedaży,coachingu, zarządzania, efektywności, rozwoju umiejętności trenerskich, inteligencji emocjonalnej, psychoedukacji, rozwoju osobistego oraz w coachingu indywidualnym.

Partner audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.