Grycan modernizuje kolejne lodziarnio-kawiarnie – nowe otwarcia w trzech miastach

0
455
Fot.: Materiały prasowe Grycan

Marka Grycan kontynuuje realizację strategii modernizacji swoich punktów sprzedaży. Wiosną 2025 roku uruchomiono trzy odświeżone lodziarnio-kawiarnie: w Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim, CH Trzy Korony w Nowym Sączu oraz w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Nowy koncept punktów sprzedaży funkcjonuje pod nazwą Grycan Café. Zmiana obejmuje zarówno wygląd wnętrz, jak i rozszerzoną ofertę produktową. Wnętrza łączą elementy klasyczne z nowoczesnymi – zastosowano jasne barwy, drewno, kamień oraz kontrastującą czerń. Zadbano o strefowy układ przestrzeni i komfortowe wyposażenie, w tym fotele, roślinność i materiały wizualne, takie jak neon „Kochamy Desery” oraz archiwalne zdjęcia rodziny Grycanów.

Menu punktów w nowym formacie obejmuje nie tylko lody i desery lodowe, ale również rozbudowaną ofertę kaw, ciasta i ciastka z własnej pracowni cukierniczej, rurki z bitą śmietaną, koktajle, soki, gofry z dodatkami oraz desery w słoiczkach. Zmianę wizualną wspiera nowe logo „Grycan Café”, które pojawia się w lokalach przy strefach kasowych i na menuboardach.

W latach 2024 i 2025 zmodernizowano ponad 20 punktów marki Grycan w Polsce. Rewitalizacją objęto lokale m.in. w Warszawie, Łodzi, Gliwicach, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie. Nowe otwarcia w Piotrkowie Trybunalskim, Nowym Sączu i Częstochowie są częścią zaplanowanego rozszerzenia tego modelu w nadchodzących miesiącach.

Pierwszy punkt w nowym standardzie otwarto w 2023 roku w CH Promenada w Warszawie. Obecnie proces odświeżania lokali odbywa się równolegle z otwieraniem nowych lodziarnio-kawiarni w kolejnych lokalizacjach. Celem działań jest dostosowanie oferty i przestrzeni do oczekiwań współczesnych konsumentów i zwiększenie konkurencyjności marki na rynku gastronomicznym.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.