Green Caffè Nero wkracza do Trójmiasta i przyspiesza rozwój sieci w Polsce

0
268
Fot.: Materiały prasowe Green Caffè Nero

Sieć kawiarni Green Caffè Nero rozpoczęła działalność w Trójmieście, otwierając 11 czerwca 2025 roku pierwszy lokal w Gdańsku przy ul. Antoniego Słonimskiego 8, na terenie kompleksu Hossa Garnizon. Zaledwie sześć dni później, 17 czerwca, marka zadebiutuje także w Gdyni — przy ul. Władysława IV 40 w punkcie Hossa Plac Unii. Oba miejsca mają pełnić funkcję nie tylko kawiarni, ale również przestrzeni do pracy, spotkań i odpoczynku.

Ekspansja po latach przerwy

Wejście na rynek Trójmiasta jest pierwszym rozszerzeniem zasięgu marki o nowe miasta od ośmiu lat. Green Caffè Nero konsekwentnie rozwija swoją sieć, mimo wcześniejszych wyzwań związanych z pandemią i inflacją. Tylko w minionym roku otwarto 11 nowych lokali i przeprowadzono remont generalny jednej kawiarni. Sieć planuje osiągnąć próg 100 kawiarni w Polsce w ciągu kolejnych 12 miesięcy.

– Miniony rok przyniósł dynamiczny wzrost liczby otwarć i pozwala nam patrzeć optymistycznie na dalszy rozwój. Setna kawiarnia w Polsce to cel, który jest już na wyciągnięcie ręki – komentuje Sebastian Czechyra, Business Development and Operations Director Green Caffè Nero.

Model działania oparty na jakości i centralnej produkcji

Sieć podkreśla, że utrzymanie wysokiego poziomu jakości oferty we wszystkich lokalizacjach w Polsce możliwe jest m.in. dzięki własnemu zakładowi produkcyjnemu. Pozwala to na zapewnienie jednolitego standardu niezależnie od miasta, w którym działa dana kawiarnia.

– Dbamy o detale i dostosowujemy nasze kawiarnie do charakteru okolicy, w której powstają. Nasz zakład produkcyjny gwarantuje, że wszędzie – od Wrocławia po Gdańsk – klient otrzymuje tę samą jakość i świeżość – podkreśla Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero.

Specjalne wydarzenie na powitanie w Gdańsku

Z okazji debiutu w Trójmieście marka zaplanowała wydarzenie specjalne. 28 czerwca o godzinie 15:00 w gdańskiej kawiarni odbędzie się event w klimacie brazylijskim. W programie m.in. pokazy baristyczne laureatów konkursu Barista Of The Year 2025, degustacje kawy jednorodnej z Brazylii, występy taneczne, animacje dla dzieci, występ DJ-a oraz możliwość poznania pełnej oferty kawiarni.

Strategiczne lokalizacje nowych kawiarni

Obie nowe lokalizacje — zarówno gdańska, jak i gdyńska — powstały w inwestycjach realizowanych przez grupę Hossa. Są to intensywnie rozwijające się przestrzenie biurowo-mieszkaniowe, które naturalnie wpisują się w koncepcję kawiarni jako miejsc spotkań i pracy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.