Dlaczego warto proponować gościom więcej? (Horeca Radio)

0
894
Zapraszamy do wysłuchania trzeciej audycji z cyklu „Hospitality Upgraded”, w której Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels, tłumaczy m.in. jak i dlaczego należy sprzedawać dodatkowe usługi w recepcji.

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Dlaczego warto proponować gościom więcej?”

„Chodzi nie tylko o pieniądze. To element uboczny – bardzo ważny, potrzebny, ale nie nadrzędny. […] Osobiście wierzę, że mając dobre „dlaczego” nie będziemy mieć problemów z tym, jak to robić”

Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.