CFI Hotels Group z nową dyrektor marketingu i PR

0
46
Advertisement

CFI Hotels Group to 17 obiektów hotelowych i hoteli oferujących bogatą ofertę biznesową i wypoczynkową oraz 6 stylowych restauracji. Grupa wciąż poszerza swoją ofertę –  już w marcu planowane jest otwarcie nowego obiektu w Łodzi. W związku z tak dynamicznym rozwojem, ogólnopolski dział sprzedaży został wzmocniony o dyrektora ds. marketingu i Public Relations. Stanowisko to objęła Anna Bukato, której zadaniem jest opracowanie strategii marketingowej, a następnie realizacja zaplanowanych działań dla wszystkich obiektów wchodzących w skład grupy.

CFI Hotels Group to aktualnie 23 obiekty zlokalizowane w centrach miast i najbardziej urokliwych zakątkach Polski, dlatego stanowią ważny punkt na turystycznej, kulinarnej oraz, za sprawą rozbudowanego zaplecza konferencyjnego, biznesowej mapie Polski.

Naszą propozycję kierujemy do bardzo zróżnicowanej grupy docelowej, a to wymaga wielotorowej komunikacji dopasowanej do realiów dzisiejszego konsumenta – Gościa świadomego, wymagającego i poszukującego rozwiązań odpowiadających na bardzo konkretnie zdefiniowane potrzeby. Dlatego zdecydowaliśmy się na powiększenie działu sprzedaży i wyodrębnienie samodzielnego stanowiska dyrektora marketingu
i PR, który zaopiekuje się naszymi obiektami i zajmie się budowaniem świadomości marki grupy –
informuje Agnieszka Graczyk, dyrektor zarządzająca CFI Hotels Group.

Nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR z początkiem lutego objęła Anna Bukato. Prócz nadrzędnego celu budowania świadomości marki CFI Hotels Group, odpowiada za koordynację projektów z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz utrzymywanie stałego kontaktu z mediami i partnerami biznesowymi. Będzie również wsparciem w zakresie generowania treści publikowanych na stronach internetowych, w portalach branżowych, mediach społecznościowych i materiałach informacyjnych dedykowanych poszczególnym obiektom.

Anna Bukato w branży marketingowej pracuje od 18 lat. Przed dołączeniem do zespołu CFI Hotels Group przez dwa lata była kierownikiem centralnego biura marketingu Hoteli Warszawskich „Syrena”. Wcześniej przez 4 lata pracowała w brand experience agency Plej. Najpierw jako business development manager, następnie marketing & PR director. Swoje doświadczenie zdobywała także na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem biznesu oraz event marketingiem i PR, pracując w agencjach Prowokator, After Hours i Event Public Relations. Od 2017 roku prowadzi autorskie szkolenie „Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń” w Event Manager Training Group. Ukończyła psychologię społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

W skład CFI Hotels Group wchodzą: Król Kazimierz Hotel & SPA, Masuria Hotel & SPA, Warsaw Plaza Hotel, Falenty Biznes i Wypoczynek, Best Western Premier Kraków, Best Western Efekt Express, Grand Royal Hotel w Poznaniu, sieć obiektów hotelowych Boutique Hotel’s w Łodzi, Sosnowcu, Bytomiu i we Wrocławiu, Citi Hotel’s Wrocław i Art Hotel’s Sosnowiec oraz restauracje Farina Bianco, Wall Street BBQ, TABU Sushi and Modern Cuisne, NOTO Sushi, Gęsi Puch w Łodzi i warszawska
U kucharzy w Arsenale.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.