AmRest przyspiesza ekspansję marki Burger King w Europie Centralnej

0
1098
Jeden z największych operatorów restauracyjnych w Europie oficjalnie ogłosił na swojej stronie internetowej podpisanie umów dotyczących planów rozwoju zarządzanej marki – Burger King. Ekspansja dotyczy pięciu krajów Starego Kontynentu: Polski, Słowacji, Czech, Rumunii i Bułgarii.

Celem operatora jest znaczne zwiększenie skali działalności w Europie Centralnej popularnych restauracji szybkiej obsługi, które są częścią portfela AmRestu od 2007 roku.

„Zawarcie umowy jest krokiem milowym w realizacji naszej strategii rozwoju sieci Burger King. Mamy jasną wizję dla marki i niezwykle cieszymy się z możliwości jakie to porozumienie stwarza dla naszego biznesu. W pełni wierzymy, iż ta inwestycja przyniesie ogromną wartość dla naszych klientów oraz kluczowych interesariuszy, jak również przyczyni się do wzmocnienia wiodącej pozycji AmRest w Europie Środkowo Wschodniej” – skomentował Alan Laughlin, Prezydent Burger King w AmRest.

AmRest Holdings SE to jedna z wiodących, publicznie notowanych spółek restauracyjnych na Starym Kontynencie. Aktualnie ma pod swoimi skrzydłami 40 restauracji Burger King w Polsce, 14 w Czechach, 2 na Słowacji i 1 w Bułgarii. Oprócz tego zarządza także innymi bardzo popularnymi sieciami gastronomicznymi, takimi jak KFC, Pizza Hut, Starbucks, La Tagiatella, Bacoa, Sushi Shop, Blue Frog oraz KABB. Łącznie AmRest kieruje działalnością 2000 restauracji w segmencie szybkiej obsługi oraz z obsługą kelnerską w 26 krajach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.