3 obiekty, wspólny dział sprzedaży i marketingu

0
712
Fot.: IHG

InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw – City Centre oraz Holiday Inn Gdańsk – City Centre stworzyły hotelowy „klaster”, czyli grupę hoteli, aby umocnić swoją pozycję na rynku i zaoferować gościom szerszy dostęp do najwyższej jakości usług i standardów.

Wspólna struktura w sprzedaży i marketingu pozwoli na optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami. Celem współpracy jest kompleksowa odpowiedź na potrzeby klientów z różnych segmentów. Szerokie portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność jednakowo w kwestii lokalizacji, ceny oraz oferty przestrzeni konferencyjnej, a także ofert dla klientów indywidualnych.

Na czele powstałej struktury klastrowej stoi Daniel Sosa – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, wcześniej pełnił on funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w hotelu InterContinental w Pradze. Daniel odpowiada m.in: za planowanie kierunków rozwoju i bieżącą analizę rynku w zakresie sprzedaży usług hotelowych oraz budowanie i realizację strategii polityki sprzedaży, a także nadzór i wyznaczanie celów dla zespołu sprzedaży i marketingu.

Dyrektorem Sprzedaży jest Anna Rabczyńska, która od 2019 roku, była odpowiedzialna za dział sprzedaży w hotelu InterContnental Warszawa. Za współpracę z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona Głuchowska, wcześniej zajmowała ona stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City–Centre. Dyrektorem Marketingu i Komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska – Guźniczak, pełniąca wcześniej tę funkcję w hotelu InterContinental Warszawa.

Daniel Sosa, Cluster Director of Sales & Marketing:
„Czuję się naprawdę zaszczycony, że mogę być częścią nowej, powstającej struktury klastrowej i mieć możliwość pracy z bardzo silnym zespołem specjalistów we wszystkich segmentach sprzedaży i marketingu w naszych hotelach oraz w sieci IHG. Podczas pandemii rynek hotelowy w Polsce wykazał się dużą odpornością, a jego ożywienie nabiera tempa, więc rozszerzenie naszych możliwości handlowych o nową strukturę pozwoli nam wykorzystać poprawiające się warunki i zapewnić najlepszą obsługę naszym klientom oraz najlepsze wyniki właścicielom”

Andreas Kohn, Commercial Director, IHG Hotels-Northern Europe:
„Jako jeden z kluczowych rozwijających się rynków hotelowych w Europie Północnej, Polska staje się coraz ważniejsza na poziomie strategicznym dla sieci IHG Hotels & Resorts. Przy stale rosnącym portfolio hoteli, uruchomienie tej struktury komercyjnej klastra dla trzech naszych kluczowych nieruchomości było naturalnym krokiem w kierunku zapewnienia najlepszych wyników dla naszych właścicieli i najlepszych ofert dla klientów. Podobne działania w innych regionach Europy okazały się dużym sukcesem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj