„Szef Kuchni” patronem medialnym jesiennej konferencji Gastro Meeting

0
1009
Listę patronów medialnych listopadowej edycji branżowej konferencji biznesowej Gastro Meeting poszerzył miesięcznik ,,Szef Kuchni’’, profesjonalny magazyn skierowany do branży gastronomicznej.

,,Szef Kuchni’’ wydawany jest co miesiąc w nakładzie 10 000 egzemplarzy. Skierowany jest do ściśle określonej grupy odbiorców jakimi są szefowie kuchni, właściciele kadr kierowniczych restauracji, lokali gastronomicznych, firm cateringowych oraz do szkół gastronomicznych i hotelarskich. Czytelnicy mogą zapoznać się z artykułami, których tematyka jest dobrana tak, aby informacje były jak najbardziej merytoryczne i interesujące. W miesięczniku znajdują się też wywiady z inspirującymi osobami z branży, informacje o wydarzeniach gastronomicznych oraz przepisy kulinarne zgodne z najnowszymi trendami.

Magazyn prowadzony jest na wysokim poziomie dzięki idealnie dobranej kadrze. Wśród osób odpowiadających za jego wysoki poziom są specjaliści  branży HoReCa, przedstawiciele wyższych uczelni, szkół gastronomicznych, instytutów badawczych oraz osoby doskonale znające świat gastronomii.

W ramach współpracy medialnej i opisanych wyżej działań ,,Szef Kuchni’’ zdecydował się objąć patronatem jesienną edycję konferencji biznesowej Gastro Meeting, która odbędzie się 19 listopada w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Wśród dumnych patronów listopadowego wydarzenia znajduje się również portal Horeca Business Club. Już teraz zapraszamy do udziału wszystkich przedstawicieli branży. Rejestracji można dokonywać za pomocą platformy Evenea.



Więcej szczegółów na temat Gastro Meeting Businesswoman Edition, w tym ramowy program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.